(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Compania URBB a alocat un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista) pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew, in perioada noiembrie – decembrie, anunta responsabilii de comunicare ai marcii.
Bugetul este directionat catre campania derulata la nivel national pe outdoor, cea derulata pe radio (Kiss FM si Magic FM), presa, on-line (incluzand si partea de web design), trade marketing si POSM. Fata de 2006, bugetul de promovare alocat anul acesta a crescut cu 10%.
“Dimensionarea bugetului de productie pentru anul in curs a anticipat cresterea estimata a volumului de vanzari Tuborg Christmas Brew, fata de 2006, cu 10%.” a declarat Catalin Ignat (foto), vice-presedinte marketing URBB.
Compania URBB a lansat pentru cel de-al optulea an consecutiv Tuborg Christmas Brew, berea creata special pentru sarbatorile de iarna, care urmeaza sa fie prezenta pe piata o perioada limitata, in intervalul 3 noiembrie – 31 decembrie.
Dedicat Tuborg Christmas Brew - Site-ul www.tuborg.ro a inregistrat si el in numai 10 zile de la lansare, un numar de 11.000 de vizitatori unici, din care 4.500 au participat la promotia “Dai de baut, mosule?”.