Buget de 3-4 Milioane de euro Bunge Prio la OMD
Joi, 21 August 2014
adplayers. Iulian Toma

Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio. Potrivit reprezentantilor companiei, gestionarea campaniilor de media Floriol si Unisol a fost castigata in urma unui proces de selectie la care au participat un numar de patru agentii de media.

Contactati de catre adplayers, oficialii companiei nu au dezvaluit bugetul de comunicare in media al celor doua marci din portofoliul Bunge Prio. Potrivit  OMD va dezvolta strategiile de media si va implementa campaniile de comunicare pentru brandurile din portofoliul Bunge Prio incepand cu luna august a acestui an.

„In urma unui atent proces de selectie a propunerilor primite din partea a 4 dintre cele mai importante agentii de media invitate la pitch, OMD Romania este partenerul ales pentru furnizarea serviciilor de strategie, planificare si media-buying de catre Bunge Prio”, anunta un comunicat de presa al companiei cu activitati in domeniul agribusiness si alimentar.

„Floriol si Unisol sunt branduri cheie pentru piata uleiurilor din Romania iar prioritatea noastra pentru aceasta toamna este reluarea eforturilor strategice de comunicare pentru intarirea pozitionarii lor pe piata” a declarat Adela Vladutoiu, Food Director Romania & Bulgaria Bunge Prio.

Bunge Prio este un joint-venture creat in 2012 intre Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) si Martifer (www.martifer.com), care integreazã capacitãtile de colectare si procesare a semintelor oleaginoase detinute de cele douã companii in Romania si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanti traderi de pe piata localã si lider in piata de ulei imbuteliat si in productia de bio-diesel.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: