Buget de 20.000 EUR pentru BaBeTe - online, social media si e-mail marketing. BT, dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
adplayers. Iulian Toma
Grupul Financiar Banca Transilvania a lansat in prima zi de primavara o noua campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT. Banca a pregatit 9 zile de promotii, asa incat fiecare zi din perioada 1 – 9 martie a.c. vine cu reduceri pentru clientii bancii, precum si pentru cei care doresc sa lucreze de acum inainte cu BT.
Contactati de catre adplayers, oficialii de marketing ai Bancii Transilvania au dezvaluit ca bugetul de noii campanii de comunicare este de aproximativ 20.000 de euro si este dezvoltata in-house, de echipa BT. Partea de advertising online se realizeaza prin agentia Havas Media, au mai adaugat reprezentantii bancii.
Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads, E-mail marketing.
Oferta cuprinde produse si servicii integrate, dedicate persoanelor fizice si companiilor – credite, carduri, bratara BT contactless, Internet Banking si Mobile Banking, leasing etc.
Concept
Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sarbatoarea autohtona Babele. Conform traditiei, romanii aleg o zi din perioada 1 – 9 martie pentru a fi “baba” lor si, in functie de cum este vremea in data respectiva, se spune ca asa va fi anul pentru ei. Prin BaBeTe, banca transforma zilele capricioase ale inceputului de primavara in zile norocoase de shopping bancar.
“Cu BaBeTe, dezvoltam conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, in premiera pe piata noastra” afirma Sergiu Mircea, Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania. „Ne inspira sarbatori sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta bancii in promotii. Toate campaniile noastre de shopping bancar - Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc si Bank to School - sunt pentru noi momente in care incercam sa aducem produsele bancare mult mai aproape de clienti, prin discount-uri si printr-o comunicare mai putin conventionala”.
Obiectiv: Mai aproape de clienti
Potrivit reprezentantilor grupului financiar, printre obiectivele camapniei se numara aducerea produselor bancare mai aproape de clienti, prin discount-uri si comunicare mai putin conventionala, Beneficii in plus pentru clienti (persoane fizice si companii) si colectare de lead-uri (online).
In campania BaBeTe mai sunt urmarite deasemenea: atragerea de noi clienti, Promovarea fluxurilor online de achizitii a produselor si dezvoltarea conceptului de shopping bancar, lansat de BT in premiera in Romania, in urma cu 3 ani.
Mai mult despre Havas Worldwide
Mai mult in Conturi, Campanii, Interactive, Digital