Buget de 150.000 - 200.000 EUR, in prima campanie Intesa Sanpaolo Bank in Romania
Joi, 20 Noiembrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Intesa Sanpaolo Bank Romania, parte a grupului Intesa Sanpaolo, deruleaza in prezent prima campanie TV de imagine. 


Campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand astfel etapa finala a procesului de rebranding international al grupului.

Contactat de catre AdPlayers, Valentin Petcu, PR Manager al bancii a afirmat ca planul de comunicare al bancii a inceput in luna noiembrie si ca este foarte posibil ca acesta sa continue si in perioada urmatoare cu o reluare a mesajului primei campanii.

Oficialul de comunicare nu a dezvaluit insa valaorea bugetului de promovare. Surse apropiate planurilor de comunicare ale bancii aproximeaza bugetul de comunicare al primei campanii de comunicare a bancii in Romania ar putea fi cuprins intre 150.000 - 200.000 EUR.

Obiectivul campaniei este de a comunica stabilitatea conferita de apartenenta fiecarei banci din regiune la unul dintre cele mai importante si solide grupuri financiare internationale. Spot-ul TV a fost realizat de agentia Saatchi&Saatchi Italia, impreuna cu regizorul german – Matthias Zenter. In Romania planificarea media s-a realizat cu ajutorul agentiei Brand Connection si a inclus un mix intre canalele PRO TV, TVR2 si PRO Cinema.

Una dintre primele 10 institutii financiare din lume, potrivit reprezentantilor Intesa Sanpaolo Bank Romania, campania institutionala face parte dintr-un proiect international de comunicare si promovare la nivelul Europei Centrale si de Est a bancii mama – Grupul Intesa Sanpaolo. Campania de imagine a fost sustinuta si de o noua platforma online a bancii, www.intesasanpaolobank.ro , conceputa de agentia de web design Emblem 


PUBLICITATE: