Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

DHL a avut un buget de de peste 124.000 Eur pentru campania DHL Express 12:00.

Potrivit oficialilor de comunicare, cea mai recentaa campanie s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara).

Comunicarea a fost dezvoltata adaptand conceptul si linia creativa implementata de DHL la nivel international, executiile locale au avut ca mesaj central nevoia de a economisi timp intr-o lume din ce in ce mai activa.

Campania  s-a adresat oamenilor de afaceri din mediul urban, atat pe pozitii de conducere, cat si entry level, cu varste cuprinse intre 28 si 50 de ani, cu program de lucru foarte incarcat, pentru care timpul costa bani si pentru care orice minut economisit  conteaza.

Promovarea a fost sustinuta de o actiune de direct mailing - cu mere proaspete!, urmarind sa sublinieze principalul avantaj al serviciului DHL Express 12:00, acela ca livrarile DHL se realizeaza atat de repede incat si un mar ramane proaspat si poate fi servit ca desert a doua zi de un destinatar din Europa.

Campania de direct mailing s-a adresat partenerilor si posibililor parteneri DHL, avand ca obiective informarea publicului tinta asupra beneficiilor serviciului DHL Express 12:00 (pentru posibilii noi parteneri), respectiv repozitionarea serviciului (pentru partenerii deja existenti).

Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00

AdPlayers.ro/Portofoliu

 

Produs: DHL

Advertiser: DHL in Romania

Agentie: Ogilvy & Mather (componenta creativa),

Agentie de media: Mindshare Media (componenta media, indoor si outdoor).

Luana Dumitrescu – Brand Communication Manager

Andreea Plutis – Marketing Executive din partea DHL.

Alexandra Theodorescu - Group Account Director,

Nicoleta Ghinea - Account Manager,

Claudia Constantin - Account Executive,

Cristian Simion – Copywritter,

Cristian Dita - Art Director,

Alin Sirbu – DTP din partea Ogilvy & Mather;

Valeriu Galani - Strategic Planer si

Gina Cimpoeru - Account Executive


PUBLICITATE: