Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006

Bucegi, la bine si la rau cu Sister.Bucegi, la bine si la rau cu Sister.Bucegi, la bine si la rau cu Sister

( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Bucegi, la bine si la rau cu SisterSister&Co dezvolta noua campanie de imagine Bucegi. Agentia de publicitate condusa de Alexandra Tanjala (foto) lucreaza pentru brandul economic de la Brau Union din luna iunie 2005, in urma unei licitatii organizate in luna mai, anul trecut, au afirmat pentru AdPlayers reprezentantii agentiei. Sister&Co mai spune ca are in custodie „intreaga comunicare a acestui brand, oferind servicii de comunicare integrata”, precizeaza oficialii agentiei.

Campania de publicitate in media este derulata incepand din 17 iulie de catre agentia Mediacom Romania. Aceasta se desfasoara pe TV (TVR1, TVR2, Antena1, Antena3, Pro Tv, Prima TV, Tv Sport,), presa scrisa nationala, outdoor ( panotaj stradal) si activare in store. Componenta de televiziune contine doua spoturi: „Gaini” si „Pepeni”, in variante de 25 si 20 de secunde.

Bucegi mai semneaza si o premiera intr-o campanie de imagine a unei marci de bere, in Romania. Marca economica de la Brau Union are pe finalul ambelor o subcampanie de reciclare a pet-urilor, ambele spoturi fiind incheiate, dupa golirea pet-ului cu un „mama hai s-o reciclam si pe asta (pet-ul, n.r.), te rog” (spotul Gaina”) sau „si pe asta (pet-ul n.r.) la reciclare cu ea” (pepenii)

Targetul noii campanii de imagine il reprezinta „Romanul onest cu valori autentice care  isi pastreaza optimismul, in ciuda tuturor hopurilor cotidiene gasind intotdeauna solutii pentru a le depasi”, subliniaza strategii de la agentia de publicitate.

Concept

Autorii proaspetei imaginii pentru brandul „low cost” de la Brau Union spun ca pentru Bucegi a venit vremea unei noi provocari: integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, dupa ce marca de bere a fost alaturi de noi in perioada comunista, ca apoi sa ne ajute cu optimism in procesul de adaptare la capitalism.

 „Un moment istoric, social si cultural pe care echipa agentiei Sister l-a identificat ca fiind reprezentativ pentru pozitionarea pe care si-o asuma brandul Bucegi”, afirma autorii campaniei.

Campania porneste de la faptul ca avem de-a face cu noi reguli sau reglementari, cu noi moduri de a ne organiza munca si viata, spun surorile de la Sister si ca uneori aceste reguli ni se par atat de indepartate de modul nostru de a fi, ca romani, incat par aproape absurde. „Insa alaturi de Bucegi, gasim solutii si raspunsuri aproape la orice provocare. Cu umor, cu optimism, insa si cu onestitate o sa trecem si prin asta”, spun strategii agentiei.

Ultima campanie integrata Bucegi se centreaza exact in aceasta zona, sunt de parere creativii. Atat executiile TV, cat si restul materialelor, revendica acest teritoriu, complex din punct de vedere social, al integrarii Romaniei in UE cu toate bunele si relele implicate. Berea Bucegi ramane acelasi brand apropiat romanilor alaturi de care oricine intelege ca trebuie sa mearga mai departe cu optimism indiferent de provocarile din fiecare zi.

Autorii

Echipa Sister dedicata acestui proiect a fost formata din Lucian Urdea, Tudor Nastase, Vlad Mitrache (din departamentul Creative) si Liudmila Matei, Alma Iatan (din departamentul Brand Service). Din partea Brau Union si-au dat acordul pentru noua abordare Bucegi, Andreas Stieber, Narcisa Camarasoiu si Gabriela Galatanu.

Filmarile noului spot au luat 2 zile si au fost facute la Bucuresti, Ciorogarla si Baldana, au afirmat pentru AdPlayers reprezentantii Sister. Regizorul spoturilor TV a fost Radu Muntean sustinut de casa de productie Multimedia Est.

 Bucegi, la bine si la rau cu Sister.Bucegi, la bine si la rau cu Sister.Bucegi, la bine si la rau cu Sister

.

AdFile Info:

Nume lucrare: „Gaini”, „Pepeni”

Agentie: Sister&Co

Oras: Bucuresti

Advertiser: Brau Union

Brand: Bucegi

Produs/categorie: bere/economic

Brand Manager: Gabriela Galatanu

Group Brand Manager: Narcisa Camarasoiu

Marketing Manager:  Andreas Stieber

Nume Campanie: Europa

Data primei difuzari/aparitii: 17 iulie

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tip / Tipuri Media: TV, OOH, presa, activare in store

Durata (TV): 25”, 20”

Slogan: „Impreuna la bine si la rau”

Account Executive: Alma Iatan

Strategie Campanie: Alexandra Tinjala, Liudmila Matei, Lucian Urdea

Client Service Director: Liudmila Matei

Creative Director: Lucian Urdea

Art Director: Tudor Nastase

Copywriter: Vlad Mitrache, Bertha Niculescu

Regizor: Radu Muntean

Producator: Dragos Vilcu

Casa productie A/V: Multimedia Est

Director Imagine (TV): Tudor Lucaciu

Companie editare Imagine: Multimedia Est

Post Productie A/V: Multimedia Est

Voce: Radu Gabriel

Actori/ Personaje:

pentru executia Bucegi „Gaini”:  Avram Birau, Adrian Rudei, Maria Radoi, Catalina Stanciu

pentru executia Bucegi „Pepeni”: Gica Andrusca, Adrian Radulescu, Alma Iatan, Dinca Florica

Casting: Exit Film

Muzica: Cristian Stefanescu

Efecte Speciale: Codrut Mendea (beer stylist)

Agentie Media: MEDIACOM

Media (detaliu)

TV: TVR1, TVR2, Antena1, Antena3, Pro Tv, Prima TV, Tv Sport

Presa scrisa: nationala

Outdoor: panotaj stradal

Activare in store

Imagini de la filmari:

Bucegi, la bine si la rau cu Sister.Bucegi, la bine si la rau cu Sister

.


PUBLICITATE: