Credit. Profi
Familia Urseroi mai vin cu un mesaj important pentru copii: iubiti animalele dar este o mare diferenta intre cele din plus si cele salbatice: pe primele le puteti imbratisa dar pe celelalte trebuie sa le admirati de la distanta, fara sa le provocati, caci locul lor este in natura si daca va apropiati prea mult ele se pot speria si pot avea reactii nedorite.
AdPlayers. info
Bruno s-a alaturat astazi reputatului Muzeu al Ursuletilor de Plus de la Zarnesti. Cu sprijinul Profi, Bruno este unul dintre fratii mai mari ai familiei de Urseroi care de saptamana viitoare isi vor face aparitia in sute de localitati pentru a aduce bucurie copiilor si a le arata cat de important este spiritul de echipa.
“In retail suntem mereu pusi in fata unor noi provocari pe care, lucrand in echipa, le rezolvam mai usor,” declara Pawel Musial, director general Profi. “De aceea, ne-am gandit ca prin jucarii, carti si jocuri sa-i ajutam si pe cei mici sa inteleaga de timpuriu cat de important este ca, pentru a trece peste dificultati, sa contribuie fiecare cu talentul sau si sa se ajute unii pe altii; astfel a aparut ideea de a veni catre ei cu modele pe care sa le inteleaga usor si sa le indrageasca, prin exemplul ursilor eroi, Urseroii”.
“Ne bucura si ne onoreaza venirea lui Bruno in marea familie de la Libearty,” spune Cristina Lapis, fondatoarea Asociatiei Milioane de Prieteni (AMP) si a sanctuarului de ursi AMP Libearty, de la Zarnesti. „Aceasta este o continuare fireasca a parteneriatului dintre noi, intrat deja in al treilea an, si magazinele Profi, prin care vin catre noi resurse care contribuie la un trai mai bun pentru animalele pe care le ingrijim. Nu in ultimul rand, aceasta este o dovada de spirit de echipa indreptat deopotriva pentru a ajuta oameni si animale.”
Fiecare dintre cei sase ursi de plus care alcatuiesc familia Urseroilor (#urseroii) are cate o calitate speciala: Noptisor este foarte puternic; Lara poate sa inghete orice, Bruno poate sa sara foarte sus, Bambu poate fi invizibil, Koko alearga foarte repede iar Pati poate sa vada prin lucruri. Copiii care citesc cartea de povestit, jucat si colorat Urseroii isi fac prieteni noi, scrisa pe intelesul lor, afla cum puterile reunite ale Urseroilor salveaza pisicuta Kitty care, speriata, nu mai stie cum sa se dea jos din copac, sau cum Urseroii au rezolvat alte probleme la fel de dificile.
Urseroii mai vin cu un mesaj important pentru copii: iubiti animalele dar este o mare diferenta intre cele din plus si cele salbatice: pe primele le puteti imbratisa dar pe celelalte trebuie sa le admirati de la distanta, fara sa le provocati, caci locul lor este in natura si daca va apropiati prea mult ele se pot speria si pot avea reactii nedorite.
Cu peste 26.000 de angajati in magazine integrate si partener si cu peste 1560 de magazine in sute de localitati, Profi este cel mai mare angajator privat si retailerul cu cea mai mare acoperire geografica din Romania. Prin donatii si un program consecvent de CSR, de mai bine de 10 ani Profi sustine constant cauze precum sanatatea, educatia, drepturile copiilor, cultura, sportul sau protectia mediului.
“Asociatia Milioane de Prieteni” (AMP) a fost infiintata in 1997 de catre Cristina Lapis si este cea mai veche Asociatie de Protectie a Animalelor din Romania. Are in grija aproape 1000 de animale (caini, pisici, animale de ferma, animale salbatice – toate salvate), cel mai cunoscut proiect al sau fiind cel de salvare a ursilor captivi, ursi care au primit o noua sansa la o viata demna in Sanctuarul AMP Libearty (#libearty), din Zarnesti. Acesta este, de altfel, si cel mai mare sanctuar din lume dedicat ursului brun si cel mai mare proiect de bunastare a animalelor, din Europa. A fost declarat „cel mai etic sanctuar din lume“ de National Geographic Traveler si a fost premiat de TripAdvisor cu "Certificat de Excelenta“. Sanctuarul se intinde pe o suprafata de 69 de hectare de padure si gazduieste in prezent 115 ursi, numarul celor salvati de-a lungul timpului din conditii mizere de trai fiind de peste 140.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Retail