Bruce Willis, in noua campanie globala pe care o pregateste HELL ENERGY
Luni, 02 Martie 2020

 

Credit: HELL ENERGY

Celebrului actor de la Hollywood i se va alatura si Zuleyka Rivera, actrita si model sud-american, cunoscuta in special in urma aparitiei sale in videoclipul Despacito, care a adunat pana in prezent 6,6 miliarde de vizualizari pe YouTube.             

AdPlayers. info

HELL ENERGY, unul dintre cele mai cunoscute branduri de bauturi energizante la nivel mondial, anunta extinderea colaborarii cu Bruce Willis, dar si pregatirea noii campanii globale, anunta reprezentantii de relatii publice. Potrivit informarii, filmarile pentru noul spot publicitar HELL ENERGY vor incepe la finalul lunii martie la New York si urmeaza ca anul acesta campania sa fie lansata pe toate pietele unde HELL ENERGY este prezent.

Celebrului actor de la Hollywood i se va alatura si Zuleyka Rivera, actrita si model sud-american, cunoscuta in special in urma aparitiei sale in videoclipul Despacito, care a adunat pana in prezent 6,6 miliarde de vizualizari pe YouTube.             

Povestea colaborarii cu Bruce Willis a inceput cu doi ani in urma, cand brandul a decis ca are nevoie sa fie reprezentat nu doar de o persoana populara la nivel mondial, ci si de o persoana care rezoneaza cu valorile brandului si care le poate transmite mai departe.

„Succesul alegerii pe care am facut-o in urma cu doi ani este evidentiat in principal de feedback-ul consumatorilor nostri, deoarece ei sunt cei care isi aleg bautura energizanta preferata in fiecare zi. Bruce Willis are tot ceea ce reprezinta brandul HELL: este puternic, dinamic si curajosa declarat Péter Pantl, International Communication and Marketing Director al HELL ENERGY.

,,Munca pe care am depus-o in ultimii doi ani a confirmat ca dedicarea noastra pentru calitate este similara, deci, nici nu s-a pus problema daca vrem sa continuam sa lucram cu el. Totodata, am luat decizia sa includem o a doua celebritate in campania noastra globala, frumoasa Zuleyka Rivera. Modelul si actrita sud-americana a castigat titlul de Miss Univers in 2006 si a devenit ulterior cunoscuta pentru cariera in lumea filmului si a business-ului.” a mai spus oficialul de marketing.

HELL ENERGY se afla printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia. Fondat in anul 2006 ca o afacere de familie si inca opereaza sub acelasi patronat, brandul a devenit liderul pietei de bauturi energizante din Ungaria intr-un timp record de numai patru ani. Gratie conceptului creativ, strategiei de vanzari si campaniilor memorabile de markenting, astazi HELL este prezent in peste 50 de tari din toata lumea. Din 2017, compania isi produce singura ambalajele in propria fabrica de aluminiu, QUALITY PACK, echipata cu cea mai moderna tehnologie.

 Mai mult in Conturi, Campanii


PUBLICITATE: