Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022

 

Credit. HELL ENERGY 

Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 

AdPlayers.info

Br uce Willis este cunoscut ca un iubitor al bauturilor energizante HELL si asta nu doar pentru ca lucreaza cu brandul de patru ani, anunta producatorul. Este binecunoscut faptul ca legendarul actor american cere, in mod regulat, ca frigiderul sau sa fie aprovizionat cu HELL si ca este proprietarul cutiei HELL ENERGY cu numarul 1 miliard.

Colaborarea fructuoasa dintre Bruce Willis si HELL ENERGY a produs deja doua campanii de comunicare, in 2018 pentru gama de bauturi energizante HELL ENERGY si in 2020 pentru gama de bauturi gata preparate pe baza de cafea si lapte ENERGY COFFEE. In acest context, noua prelungire a contractului nu este nicio surpriza, iar noua campanie ii portretizeaza perfect obiectivul.

Producatorul de bauturi energizante, lider de piata in Ungaria, este mandru ca Bruce Willis pastreaza un stoc de HELL in frigiderul sau acasa. Anul trecut, pe cand Bruce Willis se afla pe platourile de filmare ale celui mai recent film de actiune din portofoliul sau, in Georgia (SUA), si-a dat seama ca nu mai are nicio cutie din bautura sa preferata. Avand in vedere faptul ca bautura energizanta cu cap de diavol nu era disponibila in zona oraselului american in care filma, Bruce Willis si-a trimis avionul privat inapoi in New York pentru a-i aduce HELL ENERGY din stocul de acasa.

Bauturile energizante HELL ENERGY contin ingrediente de inalta calitate: aproape 90% apa, restul reprezentand zahar granulat, cofeina, si complexul de vitamine B, la care se adauga uneori aminoacizi esentiali pentru mentinerea tonusului, acid citric, aroma si regulator de aciditate, fara adaos de conservanti.

HELL ENERGY se afla printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia.

HELL ENERGY a fost fondat in anul 2006 ca o afacere de familie si inca opereaza sub acelasi patronat. Brandul a devenit liderul pietei de bauturi energizante din Ungaria intr-un timp record, de numai patru ani. Gratie conceptului creativ, strategiei de vanzari si campaniilor memorabile de marketing, astazi HELL este prezent in peste 50 de tari din toata lumea. Din 2017, compania isi produce singura ambalajele in propria fabrica de aluminiu, QUALITY PACK, echipata cu tehnologie ultramoderna.

In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de produse, in 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe baza de cafea si lapte – Energy Coffee. Business-ul HELL ENERGY se bazeaza pe doi piloni: bauturi cu o calitate superioara si un raport calitate-pret bun.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: