Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
adplayers.info
Breaking news Pokémon Go! Pokemonii au fost la masa la McDonald’s Piata Victoriei. Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti. Astfel, McDonald’s este unul dintre primele branduri din Romania care activeaza platforma Pokémon Go.
„Un Bulbasaur a fost vazut in restaurantul McDonald’s de la Piata Victoriei savurand un cheeseburger pe o tava!” anunta reprezentantii agentiilor. Activarea din restaurante a avut loc ieri, 19 iulie. Primul restaurant in care au fost activate lure modules din joc a fost McDonald’s Victoriei, urmat apoi si de McDonald’s Unirii.
“Cautam mereu, impreuna cu agentia, contextele favorabile unor experiente pe care numai McDonald’s le poate crea pentru a se apropia de consumatori, iar acum .. cautam si pokemoni impreuna. Poke Treasure Hunt este unul dintre aceste momente relevante, un moment in care brandul merge mult mai aproape de targetul sau.” a declarat Andreea Blejan, Digital Manager, McDonald’s Romania.
Comunitatea Pokemon Go Romania a dat curs provocarii McDonald’s si si-a anuntat fanii de prezenta pokemonilor in restaurantele din Bucuresti. Jucatorii au fost invitati sa intre in Poke Treasure Hunt pentru a descoperi cat mai multi pokemoni si pentru a parcurge pe jos distantele necesare ca sa creasca in nivel.
“Ne-a intrigat jocul de cand am auzit prima oara de el. Cand a aparut, am cautat pokemoni prin birou si am gasit o idee. Ne-am dat seama ca targetul McDonald’s probabil face acelasi lucru ca si noi: se joaca Pokémon Go. Asa ca le-am venit in intampinare si am activat lure modules in doua dintre restaurantele McDonald’s din Bucuresti, intr-un episod pilot.” adauga Catalina Ciorei, Digital Strategy and New Business Director, Tribal Worlwide Romania.
“OMD Romania, McDonald’s Romania si colegii de la Tribal Worldwide Romania au lucrat impreuna la implementarea acestei activari. Consumatorii McDonald’s au primit mesaje geotargetate in proximitatea celor doua restaurante, care ii invitau in vanatoarea de pokemoni. Am reusit sa aducem acestui target, deschis la noutati si tehnologie, o experienta inedita si antrenanta in acelasi timp. Raspunsul primit din partea consumatorilor ne incurajeaza sa continuam in aceasta directie, si sa exploram si mai mult potentialul acestui tip de activari.”, a declarat Carmen Privache, Group Director OMD Romania.
Incepand cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, care este si partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania si Malta. Premier Capital plc opereaza 131 de restaurante in zone de top, mai mult de jumatate dintre ele fiind cu McDrive si numeroase cafenele McCafe. In Romania, McDonald’s este lider al pietei restaurantelor, cu 67 de restaurante in 21 de orase. Pana in prezent, compania a investit peste 700 de milioane de lei in Romania, are 4.000 de angajati si primeste zilnic peste 180.000 clienti. In 2015 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al doilea an consecutiv, conform AON Romania.
Tribal Worldwide Romania
Agentia de creatie digitala Tribal Worldwide Romania este membra The Group, holding de companii lider in servicii de marketing si comunicare din Romania. The group include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale.
Mai mult in Conturi,