Brandstalk si Media Investment comunica electrocasnicele Severin
Vineri, 21 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Am primit brieful de comunicare gratie unei recomandari pentru echipa Brandstalk primite de client si ne-am bucurat sa putem colabora in dezvoltarea acestei campanii punctuale”, a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Popescu Memetea (foto), Managing Partner al agentiei de publicitate, despre noua campanie de promovarea electrocasnicelor marca Severin, de la For Brands.

Severin este o marca de electrocasnice mici (filtre si preparatoare de cafea, aparate pentru gatit si pentru curatenie, dar si game largi de aparate pentru intretinere si igiena personala). Aparuta in 1892, in Germania, compania este prezenta astazi in mai mult de 70 de tari.

“Este un proiect care ne-a permis abordarea campaniei intr-un mod creativ, in care putem spune ca am facut clientului cateva propuneri usor neconventionale pentru aceasta actegorie”, adauga sefa agentiei de publicitate.

Potrivit executivului, Brandstalk a inceput sa lucreze pentru client in luna iunie, iar campania a inceput sa se deruleze din luna urmatoare. Oficialul nu a dezvaluit bugetul de comunicare dar a spus ca aceasta se desfasoara pe suport media tiparit. Contul de media se deruleaza prin agentia Media Investment.

Agentia de publicitate a dezvoltat comunicarea prin utilizarea unui produs de nisa ca „locomotiva” – aparatul de gatit cu aburi. Potrivit autorilor, campania vizeaza in primul rand categoriade femei care consientizeaza importanta unei diete sanatoase si care vrea “sa piarda” cat mai putin timp cu gatitul. „Gust pentru frumusete” (adaptat in engleza prin „Steaming in the name of beauty”) a devenit sloganul pentru aparatele de gatit Severin.

Roxana Popescu Memetea spune ca “pentru diferentierea mesajului, cele doua executii print ale campaniei se folosesc de asocieri vizuale inedite, coreland ideea de frumusete naturala a formelor corpului omenesc cu ideea de sanatate exprimata prin formele naturale ale unor legume”.


PUBLICITATE: