Brandstalk face diferenta intre Adibas si Adidas, Naik si Nike
Luni, 17 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Brandstalk a marcat Ziua Internationala a Consumatorului (15 martie) indemnand la folosirea corecta a brandurilor.

 

Potrivit companiei de publicitate membre The Group, pornind de la principiul ca marile schimbari incep cu cele petrecute la nivel local, echipa agentiei de creatie a impartit in zona Casa Presei Libere, Bucharest Business Park si a Parcului Herastrau flyer-e care, sub mesajul “Stop brand abuse!” atrageau atentia asupra imitarii abuzive a brandurilor. Manifestul a fost dedicat tuturor consumatorilor, cat si consumatorului din fiecare membru al echipei Brandstalk.

 

Flyer-ele au fost concepute ca si un avertisment ce atrage atentia asupra capcanelor in care un consumator poate cadea zilnic. Sunt capcane intinse de falsificatorii brandurilor foarte puternice, atat de cunoascute incat schimbarea unei litere in logo devine aproape insesizabila. Materialele concepute de echipa Brandstalk ilustreaza diferenta dintre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste.

 


PUBLICITATE: