(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Europa FM lanseaza cu agentia de publicitate Brandstalk o noua campanie de imagine, pornind de la mesajul „Cea mai buna muzica din ’80 pâna azi”. „Acesta a fost si insight-ul de la care am plecat”, declara Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk.
„Practic, prin fiecare dintre cele 6 vizualuri ale campaniei dezvoltate de noi, invitam publicul tinta sa calatoreasca înapoi în timp”, adauga executivul Brandstalk. “Indicându-le anul si luna când a fost lansat un mare hit, îi provocam sa „scotoceasca” printre amintiri pentru a rememora întamplarile „de pomina” traite la vremea respectiva, cu bucuriile si tristetile lor”.
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, obiectivul principal al campaniei este consolidarea puternicei legaturi emotionale pe care ascultatorii o dezvolta între muzica difuzata de Europa FM si evenimentele din viata lor.
Vizualurile din campanie îi înfatiseaza pe 6 dintre artisii (interpreti sau formatii) reprezentativi pentru mixul de muzica Europa FM: George Michael, Jennifer Lopez , Rod Stewart, Ricky Martin, Shakira, Christina Aguilera.
Campania se va desfasura între 3 septembrie - 26 octombrie si va cuprinde machete de presa în publicatiile centrale, iar în Bucuresti va fi vizibila prin billboarduri în statiile de metrou, bus sheltere si city lights.
Potrivit oficialilor de comunicare ai campaniei, Europa FM este lider pe piata radioului la nivel national, cu 14, 9% cota de piata si se afla pe un trend ascendent în privinta audientei, cu 2.295.800 ascultatori pe zi.
AdPlayersWork
Advertiser / Anuntator: EDI
Produs: Europa FM
Anca Gheorghe – Group Marketing Manager,
Marius Furdui – Program Director,
Laura Chivu - Group PR & Promotion Manager,
Andreea Florescu – PR & Promotion Executive
Agentie Brandstalk
Sorin Predescu – Creative Director,
Marian Enache – Senior Copywriter,
Alex Done – Senior Art Director,
Olivia Georgescu – Account Director,
Camelia Dejeu – Account Executive (Brandstalk)