(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Brands&Bears a dezvoltat noua comunicare a revistei Capital. Agentia de publicitate semneaza campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio.
Potrivit agentiei, campania vorbeste unui consumator modern, aflat mereu in miscare si si-a dorit un concept creativ care sa scoata in evidenta calitatile de lider avizat ce constau in experienta, profesionalismul si credibilitatea revistei CAPITAL – expert in probleme de business si in acces rapid la o informatie bine structurata.
Comunicarea, mai adauga reprezentantii agentiei, trebuia sa vorbeasca limpede despre calitatea de lider de opinie a revistei Capital, atunci cand e vorba de probleme cu caracter economic. Am ales fara ezitare o abordare proaspata, moderna care sa spuna indraznet si destept cine este noul Capital.
Oficialii Brands&Bears spun ca ideea grafica a fost de a prezenta revista CAPITAL ca pe un gadget, cel mai modern si mai inteligent instrument al oamenilor de afaceri eficienti si profitabili. Astfel, revista CAPITAL a devenit, rand pe rand, laptop, binoclu, memo-stick …
.
.
AdPlayers.ro/Work
Titlu: Laptop, Binoclu
Produs: Capital
Advertiser Ringier Romania:
Agentie Brands&Bears:
Slogan/Tag Line: Experienta in contul tau
Mihaela Stanculescu – Marketing Director;
Laura Iancu – Brand Manager Capital;
Vlad Gudov – Marketing Research Manager;
Mariana Minea – Online Marketing Coordinator
Paul Bratu – Art Director,
Cristina Lambru – Copywriter & Creative Director,
Vlad Leonard – Head of DTP Department,
Odette Leoveanu – Account Executive,
Amalia Curca – Account Manager,
Emanuel Grigorcea – Client Service Director