Contactat de catre AdPlayers, Cristian Bulfinschi nu a comentat articolul care face legatura conturilor JTI, Elite, Hochland si Redd’s cu Brands & Bears prin Dan si Raluca Oprescu, insa potrivit unor surse apropiate agentiei , compania de publicitate lucreaza cu clientii sai si fara cuplul Dan Oprescu si Raluca Oprescu.
Informatiile AdPlayers vin dupa ce a publicat un material in care cuplul Dan Oprescusi Raluca Oprescu este acreditat ca ar selecta agentiile de publicitate dupa aceleasi criterii, avand ca exemplu cateva conturi administrate de Brands & Bears in care cei doi ar fi fost prezenti in echipele agentie – client.
Brands & Bears fara Dan Oprescu
Potrivit informatiilor primite de AdPlayers, JTI este un cont pentru care Brands&Bears lucreraza cu mult inainte de venirea lui Dan Oprescu, timp in care agentia de publicitate oferea servicii pe cont pentru departamentul de marketing al companiei pentru marca Winston inca din 2002.
Mai mult, o licitatie pentru Winchester castigata de Brands & Bears nu l-a avut in echipa pe Dan Oprescu, si nici alte proiecte ulterioare ale agentiei care au fost derulate pentru client inca doi ani. Benson & Hedges este doar unul dintre campanii de comunicare semnate de agentie fara Dan Oprescu.
Elite este un alt client al agentiei castigat de propunerea unui eveniment de lansare Elite Selected cu jurnalistii, in aceeasi zi cu segmentul trade marketing al companiei. Proiectul ar fi adus o eficientizare a costurilor prin propunerea unei singure locatii – Fratelli, si a unei singure zile de desfasurare a ambelor evenimente, in timp ce clientul mai lucra spre exemplu si cu agentia Prospero.
Succesul proiectului "Selected" ar fi fost unul dintre motivele pentru care clientul a cerut si o propunere de scenariu pentru campania de iarna, urmata mai apoi de un spot creat de BBDO, si nu de Brands& Bears, urmat mai apoi de mutarea contului la Leo Burnett.
Al treilea client adus in discutie, Hochland, ar fi un cont castigat in urma unui brief care a venit pe increderea unui om de marketing care a mai lucrat cu Brands& Bears, si nu neaparat o colaborare exclusiva cu Dan Oprescu. Dealtfel clientul lucreaza si cu Bridge Communication, agentie de publicitate care, potrivit sursei AdPlayers, ar desfasura cu clientul un business mai mare decat cel cu Brands & Bears.
Brands & Bears fara Raluca Oprescu
Raluca Oprescu ar fi o alta alaturare nefericita intre Brands&Bears si un client al agentiei, care lucra cu Ursus Breweries chiar inainte de Redd’s.
Stejar este, spre exemplu, un brand pentru care agentia de publicitate a lucrat mai intai timp de sase luni cu o echipa din care facea parte si Raluca Oprescu, si mai apoi, timp de doi an, impreuna cu departamentul de marketing de la Ursus Breweries.
Contul Redd’s a fost castigat intradevar fara licitatie, dar Brands & Bears a lucrat mai apoi inca un an cu departament de marketing Ursus Breweries, fara Raluca Oprescu, pentru cele mai recente spoturi ale marcii de bere.
Informatiile au intrat in posesia AdPlayers in urma articolului publicat in prima parte a zilei:
Pitch la dublu: Dan Oprescu (Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus - Redd’s) cauta agentii de publicitate impreuna?