(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)
Brands&Bears a organizat lansarea Selected Gold, pentru Elite România. Evenimentul care a avut loc de curând la Fratelli, s-a desfasurat într-o prima faza cu jurnalistii si mai apoi cu partenerii Elite România.
“Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am câstigat-o în urma cu 10 zile”, a declarat, pentru ADPLAYERS.RO, Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears. „Clientului i-a placut foarte mult conceptul nostru, este adevarat, doar partea placuta a evenimentului de lansare, care a trebuit pregatit în 10 zile din momentul în care am aflat ca am câstigat proiectul”.
Seful agentiei de publicitate spune ca „O echipa de 5 - 7 oameni, inclusiv creatia, s-a ocupat de tot ceea ce înseamna propuneri, aprobari, pregatirea evenimentului, contactarea tuturor jurnalistilor si persoanelor implicate sau invitate la eveniment”.
„Ne-am implicat foarte tare pentru ca ne-a placut foarte mult produsul. Si nu e nicio lauda de interviu”, spune Bulfinschi. „Cutia arata foarte bine. Design-ul de ambalaj este foarte bun. Este un produs cu adevarat premium care ne-a inspirat sa facem întregul eveniment de lansare”.
Potrivit oficialilor agentiei de publicitate, invitatiile a fost trimise la mai mult de 150 de oameni din presa si 200 de parteneri ai Elite România care au fost invitati practic la o serie de actiuni desfasurate în diferite momente ale zilei, activitati care au alcatuit întregul eveniment de lansare. Ziua lansarii Selected s-a încheiat cu o petrecere organizata pentru partenerii si distribuitorii companiei.