.
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Pe o piata asaltata de tot mai multe asa-zise “eugenii”, nascute peste noapte, originalul isi spune cuvantul, prin vocea Brands & Bears, anunta oficialii de comunicare ai agentiei. Campania se desfasoara la nivel national pe TV si in presa de retail.
Potrivit autorilor campaniei, clasica Eugenia a imbracat haine noi, se prezinta in mai multe sortimente, este mai moderna si mai sclipitoare dar gustul sandwich-ului original, cu crema de cacao, a ramas inconfundabil.
Dintotdeauna, pentru toti romanii, Eugenia este numai una. Romanii au crescut cu Eugenia si ea odata cu ei. Intr-o industrie invadata de branduri importate, Eugenia reprezinta si astazi o placere la fel de simpla si de placuta ca intotdeauna.
De aici, sustin reprezentantii agentiei, a plecat si ideea spotului video de 30” produs de Brands & Bears, care prezinta pe un ton emotional povestea tanarului colonel Ionescu regasindu-si iubirea dupa 20 de ani, intr-un sandwich crocant cu crema delicioasa de cacao si rom.
AdFile
Agentie Brands&Bears
Art Director – Andrei Galeata,
Copywriter – Toni Bunaiasu,
Creative Director – Cristina Lambru,
Head of DTP Departament – Vlad Leonard,
Account Executive – Codruta Pirvuletu,
Account Manager – Claudia Mihai.
Regizor Alex Maftei
Casa de productie Silver Bullet.