Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
Vineri, 02 Noiembrie 2012

( adplayers, Iulian Toma) Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul Melliris. Estimat de surse din piata de branding la un buget de aproximativ 50.000 de euro, dezvoltarea brandului a ajuns si pe pietele din vestul Europei. Oficialii companiei nu au comentat valoarea proiectului de branding.

Potrivit reprezentantilor Brandtailors, Melliris este primul brand premium de miere creat in Romania si a fost conceput pentru adresarea unui segment important din piata occidentala de miere bio si pentru a beneficia de o ascensiune rapida in randul preferintelor consumatorilor cu un stil de viata sanatos.

Centrat in jurul valorilor de respect pentru natura, sustenabilitate si practici oneste de apicultura traditionala, autorii proiectului de branding spun ca Melliris se diferentiaza prin intermediul unui nume melodios si orginal, care impreuna cu sloganul - Mellis cum laude - ii asigura memorabilitate si ii subliniaza caracterul de pretiozitate necesar pozitionarii sale pe piata produselor de lux.

Membrii echipei Brandtailors care au contribuit la dezvoltarea brand-ului Melliris sunt: Anca Tazlaoanu – strategie de brand si retorica verbala de brand, Andreea Bora – ilustratii si materiale de comunicare a brand-ului, Andreea Florea – strategie de brand si management de proiect, Beatrice Danis – strategie de brand, Cristina Ionescu – management de proiect si Melania Moisi – identitate vizuala si design de ambalaj.

Mai mult in Branding


PUBLICITATE: