Brandient face casa cu Benovo
Luni, 20 Octombrie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo — The Homes Store, o initiativa pe piata romaneasca de real estate a unui grup de investitori canadieni, se arata intr-o informare remisa AdPlayers.

 

Potrivit responsabililor de relatii publice, intr-un context mai tensionat pe piata de real estate, Benevo reprezinta un model de business inovativ, un magazin de locuinte in care cumparatorul vede toate ofertele intr-un singur show-room, sta de vorba direct cu proprietarul (Benevo), si beneficiaza de toate serviciile de consultanta si colaterale la cea mai inalta calitate.

 

Autorii proiectului semnat de compania de branding condusa de Aneta Bogdan spun ca numele Benevo provine din “bene/benevolent” si “evolutie”, iar logoul solid transmite in acelasi timp transparenta si prietenie. Platforma grafica completeaza dimensiunile identitatii cu intersectii si culori pastelate. 

Logo-ul si platforma creativa Benevo sunt creatia lui Cristian “Kit” Paul, Creative Partner Brandient, iar aplicatiile grafice de identitate si de corporatie, retail graphics si portofoliul de lansare sunt semnate de designerii Brandient Alin Tamasan, Eugen Erhan si Ciprian Badalan.


PUBLICITATE: