Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek Romānia
Joi, 14 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma)

Brandient a realizat pentru revista BusinessWeek, pentru prima oara īn Romānia, topul celor mai valoroase 50 de branduri romānesti, un clasament bazat pe calculul valorii financiare a brandurilor.

Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek Romānia“Este un top care īncearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul.” Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient.

Modelul folosit de Brandient, spune compania, masoara valoarea adusa de brand proprietarului curent si aplica principii si metode larg acceptate si folosite īn evaluarea activelor intangibile. Īn acest model, spun reprezentantii companiei, rezultatele financiare sunt coroborate cu un index de brand equity, obtinut prin prelucrarea si indexarea rezultatelor unei ample cercetari nationale de piata efectuate de firma D&D Research īn 22 de categorii distincte, acoperind peste 200 de branduri romānesti.

Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek RomāniaPentru realizarea TopBrands s-au luat īn consideratie doar brandurile locale lansate si dezvoltate īn Romānia īnainte de 1 ianuarie 2005, indiferent de cetatenia proprietarului, īn 22 de categorii adresate direct consumatorului (Business to Consumer). Pentru brandurile cu acoperire mixta (corporate/retail) s-a considerat doar segmentul de retail (ex. banci, asigurari, petrol).

Tabloul rezultat īn urma acestui proces de calcul si analiza plaseaza brandurile īntr-un teritoriu dincolo de “frumos si urāt”, īn care consumatorii au validat prin actul de cumparare eforturile creatorilor de brand.

AdPlayersFile Brandient

Companie romāneasca dedicata consultantei īn strategie si design de brand, Brandient ( www.brandient.com ) este si se ocupa, prin excelenta, spun oficialii companiei, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii™.

Brandient este afiliata agentiei globale de branding Enterprise IG Londra, parte a grupului WPP, pentru a pune la dispozitia clientilor sai un plus de competente, capacitate si experienta.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree etc, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu etc.


PUBLICITATE: