Credit: Brand New
Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de ambalaj prin stilul grafic specific, cu ilustratii detaliate si elemente care subliniaza caracterul acestui tip de bere”
AdPlayers. Info
Packaging nou pentru Timisoreana Nepasteurizata de la Brand New.
Timisoreana Nepasteurizata se prezinta publicului pasionat de bere craft cu o noua imagine, dupa ce a trecut prin procesul de re-design de ambalaj, realizat de Brand New.
„Pornind de la brief-ul primit de la echipa Timisoreana, agentia a propus pentru acest proiect o abordare cat mai aerisita la nivel de design, urmarind in continuare situarea berii in categoria berilor nepasteurizate si pastrarea pozitiei sale unice in acest segment, ce o face accesibila inclusiv consumatorilor din segmentul mainstream” spun autorii noului packaging de la Brand New.
Potrivit agentiei „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de ambalaj prin stilul grafic specific, cu ilustratii detaliate si elemente care subliniaza caracterul acestui tip de bere.”
Pentru noua imagine a berii Timisoreana Nepasteurizata s-au pastrat cateva din elementele ambalajului vechi si culorile brandului, pentru a se asigura ca sub noua infatisare, consumatorii isi recunosc produsul preferat. Un element important, la nivel grafic, este fabrica din Timisoara, care este prezenta in fundal sub forma unei ilustratii, element comun cu varianta originala de bere a brandului Timisoreana.
“Brief-ul de design ne-a solicitat, pe de o parte, sa diferentiem aceasta varianta de bere nepasteurizata de Timisoreana Original, pastrand in egala masura o punte vizuala cu aceasta din urma, astfel incat sa putem beneficia de reputatia brandului Timisoreana si, pe de alta parte, sa surprindem acest caracter aparte al berii, sa transmitem cat mai clar elementul craft si grija pusa in crearea acestei beri – lucru ce se reflecta in atentia la detalii. Pe masura ce studiezi ambalajul, descoperi noi si noi elemente de finete, care impreuna construiesc imaginea Timisoreana Nepasteurizata.” a declarat Madalina Oanta, Branding Director, Brand New.
Potrivit autorilor, Timisoreana s-a prezentat intotdeauna publicului drept un brand autentic si transparent, astfel ca, in cazul Timisoreana Nepasteurizata, a fost detaliat pe spatele can-ului intregul proces de productie din fabrica.
Credite complete:
Echipa implicata in dezvoltarea proiectului :
Echipa client Timisoreana:
Andrei Uta – Junior Brand Manager
Ștefania Diaconu – Junior Brand Manager
Iulia Dobre - Senior Brand Manager
Echipa agentie Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Madalina Oanta – Branding Director
Raluca Deaconu – Branding Account Manager
Mai mult despre BRAND NEW:
BRAND NEW este o agentie de strategie si design de brand, care de mai bine de sapte ani ofera solutii de branding si packaging pentru clienti locali si internationali.
Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming si definirea identitatii vizuale (concept de brand, univers vizual, solutii de design, retorica de brand, vocabular vizual) si Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienti de top din industrii dintre cele mai diferite. Printre acestia se numara: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Dr. Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (actual parte din Regina Maria).
Mai mult in Conturi, Branding, Packaging & Design, Packaging