Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 

Credit: Ursus / Brand New

URSUS, partener principal al Untold pentru al patrulea an consecutiv, a completat experienta de festival de anul acesta printr-o noua serie de ambalaje cu design dedicat evenimentului, prin care s-a lansat promotia URSUS Untold 2018 pentru tricourile in editie limitata.

adplayers.info

URSUS, partener principal al Untold pentru al patrulea an consecutiv, a completat experienta de festival de anul acesta printr-o noua serie de ambalaje cu design dedicat evenimentului, prin care s-a lansat promotia URSUS Untold 2018 pentru tricourile in editie limitata.

„Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.

Potrivit comunicarii, Creat sub sloganul campaniei integrate URSUS “Ce incepe cu URSUS se termina EPIC la Untold!”, intregul design transmite vibratia brandului, pentru ca URSUS este despre distractie legendara alaturi de prieteni, iar UNTOLD e locul perfect in care sa se intample asta.

“Inca de la primul Festival UNTOLD, URSUS si-a surprins consumatorii cu editii limitate dedicate festivalului. In acest an, editia limitata de ambalaje in combinatie cu editia exclusive de tricouri au completat perfect distractia epica de la UNTOLD”- Victor Teiosanu, Premium Brands Director, Ursus Breweries.

Designul ambalajului de anul acesta a fost alcatuit din elemente-simbol ale festivalului: logo Untold, boxe, casti, microfoane, o multime dansand – toate integrate in forma de U, unul dintre elementele definitorii ale ambalajelor URSUS si elementele de promovare ale campaniei promotionale.

Grafica a inclus un pick-up, ca element central de suport pentru call to action-ul de campanie, alaturi de cateva unde audio stilizate, care il evidentiaza. In abordarea conceptului, detaliile au reprezentat un punct central, fiind cele care descriu atmosfera de festival. Logo-ul Untold devine parte din design, fiind inclus subtil in pattern-ul din fundal, alaturi de un jack audio folosit ca suport pentru text.

“Am cautat sa aducem elemente care fac parte din universul festivalului: muzica, multimea dansand, distractia – si sa le integram in grafica actuala a ambalajelor URSUS, fara sa ne indepartam de la identitatea vizuala a brandului"spune despre conceptul grafic Luminita Dumitrache, Graphic Designer, Brand New. "Prin urmare, am inserat subtil elementele de festival, dorindu-ne sa pastram un design de ambalaj simplu si curat. Am impartit grafica in doua directii principale: promovarea colectiei de tricouri URSUS, create special pentru editia de anul acesta a festivalului, si transpunerea vizuala a spiritului Untold.” 

S-a reusit astfel integrarea organica a brandului URSUS in povestea UNTOLD, printr-un produs “imbracat de festival” si gata sa ofere consumatorilor experienta distractiei epice, pentru care URSUS este catalizator.

Echipa client URSUS:

Victor Teiosanu – Premium Brands Director

Anca Calugaritoiu – Brand Manager

Ingrid Viulet – Brand Manager

Vanda Clain – Brand Manager

Vlad Ifrim – Jr. Brand Manager

Cristiana Cring – Jr. Brand Manager

Echipa BRAND NEW:

Madalina Oanta – Branding Director

Raluca Deaconu – Branding Account Manager

Luminita Dumitrache – Graphic Designer

BRAND NEW este o agentie de strategie si design de brand, care de mai bine de sapte ani ofera solutii de branding si packaging pentru clienti locali si internationali. Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming si definirea identitatii vizuale (concept de brand, univers vizual, solutii de design, retorica de brand, vocabular vizual) si Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienti de top din industrii dintre cele mai diferite.

Printre clientii agentiei se numara: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (actual parte din Regina Maria).

Unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania, Ursus Breweries are in portofoliu marcile URSUS, Timisoreana, Ciucas, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizata si Stejar. Pentru mai multe informatii despre Ursus Breweries si programele sale, pe paginile: www.ursusbreweries.ro  si platforma www.desprealcool.ro.

Mai mult in Packaging & Design


PUBLICITATE: