BSH Electrocasnice, distribuitor al marcilor Bosch si Siemens in Romania, a lansat cea mai recenta comunicare pentru electrocasnicele Bosch.
Conform informatiilor AdPlayers, contul de creatie BSH este cuprins intre 100.000 si 200.000 de euro pe an. Contactata de catre AdPlayers, Roxana Memetea, Managing Partner la Brandstalk, agentia autoarea campaniei, nu a comentat valoarea contului de creatie.
„Ideea campaniei a apartinut agentiei”, spune Memetea. „Am incercat sa facem un altfel de suport – o oglinda, in care consumatorul sa fie langa produs. Comunicarea include un numar de patru executii, cu patru produse diferite, care sunt expuse pe locatiile vizate prin rotatie”, explica managerul agentiei, folosirea canalelor media.
Mesajul”La nivel conceptual, mesajul campaniei este simplu: “tehnologie dupa chipul si asemanarea ta” explica Irenne Wagner, Marketing Manager BSH Electrocasnice ideea campaniei.
Obiectivele campaniei vizeaza atat consolidarea reputatiei pentru brandul german, cat si optimizarea bugetului in contextul crizei financiare. Campania indoor presupune postere speciale indoor cu reflexie, unde consumatorii isi pot privi chipul oglindit alaturi de produsele Bosch, pentru “a vedea” la propriu langa produsele cu care se completeaza ori se aseamana.
Print, online si 50 de locatii OOH din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Constanta
Directoarea agentiei Brandstalk a afirmat pentru AdPlayers ca in planul de media au fost vizate un numar de peste 50 de locatii din cladiri de birouri, amplasate in Bucuresti, Timisoara, Brasov si Constanta. Media OOH a fost completata de proiecte speciale in print (Ziarul Financiar) si online, planul de media incluzand deasemenea si o componenta in retele sociale, pe facebook.
Demarata la jumatatea lunii aprilie, campania se va desfasura pe o perioada de doua luni. Estimat de AdPlayers la 100 – 150 mii EUR, bugetul de media pentru electrocasnicele Bosch este administrat de Media Investment, parte a aceluiasi grup de marketing si comunicare autohton - The Group.
LEGAT DE SUBIECT: 28 APRILIE
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face