Bogdan Naumovici dat afara de la TV cu investitiile RMCG de 4 Miliarde de dolari
Miercuri, 24 Iunie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

CNA a decis oprirea campaniei semnate de 23 Communication Ideas fondata de Bogdan Naumovici, cerand iesirea de pe posturile TV a comunicarii "Noul proiect Rosia Montana aduce Romaniei 4 miliarde de dolari". Membrii consiliului au invocat drept motiv al opririi campaniei faptul ca spoturile contravin reglementarii din Codul CNA, potrivit careia publicitatea trebuie sa informeze corect.

Consiliul a analizat ieri, pe baza punctului de vedere de la RAC (Consiliul Roman pentru Publicitate), spoturile publicitare TV pentru proiectul de exploatare miniera „Rosia Montana” si a hotarat Decizie de intrare in legalitate, conform prevederilor art. 107 („Publicitatea si teleshoppingul trebuie sa serveasca interesul public prin respectarea regulilor informarii si ale unei competitii corecte.”) din Codul CNA.



PUBLICITATE: