( AdPlayers.ro ) Proximity Bucharest, prima agentie internationala de direct & relationship marketing din Romania potrivit agentiei, va avea, incepand din aceasta luna, o noua echipa de management condusa de Bogdan Ioan. Noul Director Executiv preia atributiile manageriale de la Jennifer Schaeffer, cea care a pus bazele companiei in urma cu patru ani.
Bogdan Ioan, Director Executiv Proximity Bucharest
Bogdan Ioan va fi sprijinit de o echipa de management formata din Dan Huber - Production Manager, Cristina Ciuca – In-Store Creative Manager, Mihai Iliescu – CRM Creative Manager si Gabriela Terchila – Coordonator regional al unui important cont de retea al Proximity.
La Proximity, Bogdan Ioan a administrat principalele conturi locale ale agentiei. Cea mai recenta realizare a echipei coordonate de el a fost intrarea in finala Festivalul "The DMA International Echo Awards" (unul dintre primele trei festivaluri internationale de direct marketing din lume, alaturi de John Caples Awards si Cannes Direct Lions) cu o campanie intitulata “Conserva”, realizata pentru Pagini Aurii.
Jennifer Shaeffer va pleca in Statele Unite unde se afla si familia, acesta fiind dupa cum spun reprezentantii agentiei si principalul motiv pentru care paraseste Romania. ”Am pornit, acum patru ani, de la cateva date concrete: a crea o agentie de direct marketing, ca parte a unei retele internationale, cu o echipa de vreo 10 oameni, intr-o tara in care lucram deja de cativa ani – o ”simpla provocare”", a declarat Jennifer Schaeffer, fondatoarea Proximity Bucharest. ”Dupa acesti patru ani, am simtit ca poate fi mult mai mult decat atat, daca pui suflet si daca oamenii – angajati dar si clienti – sunt extraordinari. Si pentru mine au fost! Bogdan Ioan, cel care va prelua atributiile de Director Executiv, este unul dintre ei si sunt sigura ca va continua cu succes ceea ce eu am inceput”, a incheiat Jennifer Schaeffer.
“Proximity este mai mult decat o agentie specializata, este o stare de spirit. Este un mod de a face lucrurile. Acest fapt il datoram in mare masura lui Jennifer, care a fost pentru echipa mai mult decat un manager, un model”, spune Bogdan Ioan.” Am toata convingerea ca alaturi de colegii mei, vom reusi sa continuam ce am inceput si sa ne dezvoltam prezenta pe piata, oferind clientilor nostri servicii cu valoare adaugata sporita in contextul unei piete in curs de maturizare”.
Bogdan Ioan are doar 27 de ani, dar experienta sa de Account Director Proximity a dovedit ca tinerete inseamna energie, creativitate, dezinvoltura si forta de a construi. El s-a alaturat Proximity in ianuarie 2003, venind de la Banca Comerciala Romana, unde a lucrat aproape 2 ani. Absolvent al Facultatii de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si al unui masterat in afaceri internationale, Bogdan spune ca lucreaza de la 19 ani, experienta lui profesionala incluzand, pe langa BCR, companii ca Antheus Trading Group si Mercury Promotions.
Proximity Bucharest este parte a retelei Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali in domeniul agentiilor de direct & relationship marketing. Fondata in 2001, agentia ofera servicii de comunicare prin canale netraditionale, prin intermediul celor trei divizii specializate: Proximity In-store, Proximity Interactive si Proximity Direct.
Proximity Bucharest este parte a BBDO Group Romania, alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction. Unul din cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de publicitate, Grupul BBDO are in portofoliu de servicii ale companiilor componente, servicii integrate de strategie de brand si, dupa cum mai sustin reprezentantii sai, competente in toate disciplinele de comunicare: strategie si cercetare, creatie, productie publicitara, media, PR, BTL si CRM.
Printre cei mai importanti clienti ai agentiei se numara Masterfoods, Pagini Aurii, Wrigley, HHHP, Yamaha, Henkel, Salvati Copii, Grundfos. (Iulian Toma)