Bittman si Harabor joaca in Clubul Selgros. Regia: Lucian Georgescu, GAV
Miercuri, 29 Aprilie 2015

Video ”Clubul Selgros” http://bit.ly/1OEPSmF

"Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi."

Agentie GAV

adplayers. Iulian Toma

Dan Bittman si Manuela Harabor joaca in Selgros sub regia GAV. Amatori de bunataturi in “Clubul Selgros”, Dan Bittman si Manuela Harabor sunt noii protagonisti ai campaniei “Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi.” dezvoltata de GAV pentru Selgros.

Noile spoturi ii prezinta pe cei doi protagonisti in ipostaza unui flirt ratat, dar eroul principal al povestii ramane  eroul anonim, un bucatar ce simbolizeaza intreaga breasla de gastronomi seriosi, activi, dedicati cu pasiune meseriei lor, pentru care Selgros reprezinta furnizorul traditional de produse diverse, proaspete si de calitate. Povestea este punctata de soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi, fredonat de data aceasta si de Dan Bittman.

“M-am simtit  atras de sloganul campaniei Selgros, mai ales de a doua parte, fiindca trebuie sa recunosc ca sunt un mare amator de bunataturi, dar si un mare "profesionist" in ale degustarilor. Desi a fost o noapte lunga, toata actiunea filmarilor m-a acaparat, m-am simtit exceptional alaturi de o echipa minunata si m-a bucurat revederea cu Manuela Harabor” a declarat Dan Bittman.

Spotul readuce in atentie segmentele de produse prin care Selgros se diferentiaza de competitori, varietatea si calitatea acestora, precum si serviciile profesioniste pe care le ofera, pe scurt elementele ce il recomanda drept un ”club” al calitatii si al prospetimii, accesibil tuturor, indiferent de venituri, categorie sociala sau profesionala, un loc de intalnire pentru gastronomii profesionisti si amatori.

“Aceasta campanie de comunicare construita in jurul unei comunitati, a unui ”club” al pasionatilor de gastronomie, reprezinta pentru noi un prilej de reintalnire cu profesionisti din toate domeniile: de la fotbal, reprezentat prin Gheorghe Hagi, protagonistul primului spot, la muzica, prin Dan Bittman, si film, prin Manuela Harabor – adica un concept de comunicare inedit dezvoltat impreuna cu GAV” a declarat Alexandru Vlad, CEO al companiei Selgros.

Mai mult despre GAV

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: