BestJobs intra cu campanie pe TV la Antene
Joi, 02 Iunie 2011

BestJobs, Liga Profesionista de Job-uri
Creatie: Neogen (in-house)
Productie: Stage-Expert
Regizor: Raluca Mirescu - Ungureanu


(AdPlayers, Iulian Toma)

BestJobs intra cu campanie pe televiziune. Din informatiile AdPlayers, comunicarea se va derula in luna iunie si, dupa toate probabilitatile, in septembrie. Campania este planificata in principal pe posturile TV din grupul Intact, dar si alte cateva canale.

„Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata inhouse” a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu (foto), directorul Neogen SA, companie care patroneaza branduri precum bestjobs, neogen si zumzi.ro.

Managerul Neogen nu a dezvaluit bugetul de media al campaniei, dar din estimarile AdPlayers aceasta ar putea sa fie cuprinsa intre 50.000-100.000 EUR.

Legat de ideea spotului TV, Fusu a motivat strategia mesajului Liga Profesionista de Joburi prin consistenta cu denumirea site-ului (Best Jobs, competitie, performanta) si continuitatea cu mesajele folosite in trecut (Lupta pentru viitorul tau, Gaseste-l pe cel mai bun). In plus, adauga managerul, legatura cu sporturile deschide si posibilitati multiple de executie - ghici ce alt sport va urma?

„Ca si in sport, cariera este in mainile tale, si castiga nu cel mai puternic, ci doar cel mai motivat. Iar daca esti cel mai bun in domeniul tau, oamenii te vor respecta, iar tu vei avea libertatea sa-ti realizezi visele”, a mai spus Calin Fusu.

Mai mult in Conturi

 


PUBLICITATE: