(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Bergenbier dezvolta impreuna cu Leo Burnett campania pentru legalizarea Zilei Barbatului printr-o comunicare ce include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR.
“Anul acesta mergem mai departe si luptam pentru legalizarea acestei sarbatori si declararea ei ca zi libera”, spune Liviu Irimia, director de marketing Inbev, compania in portofoliul careia se afla brandul Bergenbier.
„Cele peste 70.000 de semnaturi adunate de la cetateni deja, la care se aduna peste 130.000 de accesari pe site-ul campaniei, www.ziuabarbatului.ro, demonstreaza ca suntem pe drumul corect si barbatii isi doresc ca de 5 mai sa aiba o sarbatoare adevarata”, este de parere oficialul de marketing.
Campania de comunicare consta intr-un mix de media care include promovare pe TV, in presa (5 printuri dedicate), pe mediul online (site-ul campaniei – www.ziuabarbatului.ro, bannere online), prin panotaj stradal, proiecte speciale de media si beneficiaza de o puternica sustinere prin mijloace specifice de PR. De asemenea, in HORECA se desfasoara o campanie sustinuta prin materiale la locul de vanzare si spoturi TV dedicate.
“Fata de valorile brandului si caracteristicile targetului, este mai mult decat necesar sa avem o prezenta consistenta si relevanta pe internet”, a spus Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo, agentia autoare a proiectului online. „Anul trecut am reusit sa coagulam o minicomunitate in jurul site-ului respectiv, iar anul acesta vom continua sa crestem si sa interactionam cu cei care isi doresc un dialog cu noi.”
Potrivit autorilor proiectului de comunicare, site-ul campaniei – www.ziuabarbatului.ro a inregistrat in primele doua saptamani de campanie, peste 130.000 de accesari ale celor care vor sa afle cum pot sustine legalizarea Zilei Barbatului. Parte integranta a campaniei, site-ul reincepe, conform agentiei iLeo, dialogul de anul trecut cu cei care au votat atunci pentru ca 5 mai sa devina Ziua Barbatului. Site-ul propune vizitatorilor sa militeze si sa semneze adeziuni pentru proiectul de lege ce propune ca Ziua Barbatului sa devina zi libera.
Componenta de PR a campaniei este realizata, ca si anul trecut, de agentia The Practice – parte a Publicis Constultants | Worldwide.