.
.
(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)
„Bergenbier indeamna toti prietenii sa consume berea preferata in mod responsabil si sa nu conduca dupa ce au baut”, a spus Liviu Irimia, Director de Marketing, la InBev Romania, prezent ieri la debutul campaniei din acest an.
Campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut” este initiata de InBev Romania, prin marca Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti, si este lansata pentru al doilea an consecutiv.
„Wild Christmas” a aparut prima data in 2005, la initiativa agentiei de publicitate McCann Erickson, si, potrivit autorilor, raspunsul pozitiv primit din partea consumatorilor precum si sustinerea din partea Brigazii de Politie Rutiera au determinat compania InBev sa reia aceasta tema.
Sustinuta prin spot TV, machete de presa si relatii publice, promovarea se va desfasura in perioada 5 decembrie 2007 – 4 ianuarie 2008. Potrivit oficialilor InBev, comunicarea isi propune sa determine conducatorii auto sa isi schimbe comportamentul la volan, prin aplicarea conduitei preventive.
„Apreciem implicarea companiei InBev intr-un program menit sa traga un semnal de alarma in conditiile in care in timpul sarbatorilor de iarna asistam la cresterea numarului soferilor care se urca la volan sub influenta alcoolului”, a spus ieri, Marian Motoc, Seful Brigazii de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti.
AdPlayers.ro/Work
Titlu: „Wild Chrismas”
Produs: Bergenbier Fara Alcool
Advertiser: Inbev Romania:
Agentie: McCann Erickson:
Mihai Ghyka – Director General,
Liviu Irimia – Director de Marketing,
Stefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier.
Adrian Botan – Creative Director,
Alexandru Dumitrescu – Deputy Creative Director,
Tudor Pascanu - Copywriter,
Emil Comsea – Art Director,
Gabriela Alexandrescu – Account Director;