(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Motivand alaturarea imaginii de bere a fotbalului romanesc, Bergenbier a lansat un nou Q-Pack cu o inovatie absoluta: partea superioara a sticlei are forma unei mingi de fotbal. Noul design este aplicat numai ambalajului Q-Pack de 2 litri iar productia este una de serie limitata.
Campania de comunicare pentru noul Q-Pack este semnata de McCCann si dureaza pana la sfarsitul lunii octombrie, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii departamentului de comunicare de la Interbrew. Promovarea noului Q-Pack va incepe in luna mai si va cuprinde TV, presa, outdoor si internet.
“Dupa cutia Bergenbier cu fotbalisti si apoi cu suporteri, continuam inovatiile de ambalaj in comunicarea cu iubitorii de fotbal si le oferim acum “Q-Pack cu fotbal inclus”, spune Liviu Irimia, Director Marketing Interbrew Romania.“Nu e de mirare ca, dupa noua ani, de cand Bergenbier este aproape de fotbalul romanesc, Q-Pack-ul a inceput sa semene cu o minge de fotbal”
In ultimii ani, piata berii la PET a avut o crestere spectaculoasa, ajungand in acest moment la 46% din totalul pietei de bere, conform MEMRB Romania. Interbrew Romania imbuteliaza in ambalaje de tip PET Bergenbier, Lowenbrau si Noroc. Cota de piata a Interbrew in totalul pietei berii la PET era 24,1%, la sfarsitul anului 2006.