Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 

Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile

Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.

adplayers.info

Beko, brandul care si-a asumat misiunea globala de prevenire a obezitatii in randul copiilor prin intermediul initiativei "Eat Like a Pro", isi propune sa doneze pentru aceasta cauza 1.000.000 de euro catre UNICEF, organizatie cu care a incheiat de curand un parteneriat. Initiativa este sprijinita si de FC Barcelona, partenerul brandului in ultimii ani si de Fundatia Barça, anunta responsabilii de comunicare ai proiectului.

Potrivit autorilor campaniei, prin acest demers, Beko va continua cresterea gradului de constientizare cu privire la provocarea globala a obezitatii infantile si ii va incuraja pe oamenii din intreaga lume sa-si impartaseasca obiceiurile alimentare sanatoase in social media.

Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.

FC Barcelona si Fundatia Barça se alatura acestei campanii nu numai pentru ca doi dintre partenerii lor – Beko si UNICEF – incep sa lucreze impreuna, ci si pentru ca promovarea obiceiurilor sanatoase este o componenta esentiala a programelor Fundatiei Barça.

pPeste 70 de milioane de copii din lume vor suferi de obezitate, daca tendintele continua

In cazul in care tendintele actuale continua, pana in anul 2025, peste 70 de milioane de copii din lume vor suferi de obezitate. Beko doreste sa schimbe acest lucru prin sensibilizare si prin sustinerea unei miscari la nivel mondial pentru a ajuta copiii sa manance mai sanatos. In sprijinul procesului de donatie, in timpul lui El Clásico din 6 mai - cel mai vizionat meci de fotbal al echipelor de club din lume - Beko a renuntat la logo-ul de pe maneca tricourilor pentru a evidentia initiativa Eat Like A Pro.

Echipa FC Barcelona a prezentat noul echipament special de joc in ziua El Clásico si si-a exprimat suportul pentru initiativa #EatLikeAPro. Echipa, care este o inspiratie pentru milioane de copii din intreaga lume, cu Pique, Messi, Suarez, Ter Stegen si Rakitic in prim-plan, ii incurajeaza pe cei mici sa manance mai sanatos, prin adoptarea unei diete echilibrate si nutritive, dar si sa practice sport.

UNICEF depune eforturi la nivel global pentru a elimina foametea si pentru a imbunatati nutritia copiilor la scara globala. UNICEF promoveaza drepturile si bunastarea fiecarui copil, acordand o atentie speciala celor mai vulnerabili si dezavantajati. Fondurile stranse vor contribui la imbunatatirea calitatii dietelor pentru copii si la reducerea ratelor crescute de obezitate in randul acestora.

Campania in Social Media

Cei care isi impartasesc obiceiurile alimentare sanatoase in social media, vor avea, de asemenea, sansa de a castiga un tricou FC Barcelona editie speciala El Clásico 17/18  (cu initiativa #EatLikeAPro pe maneca), semnat de jucatorii formatiei. Fiecare postare de pe Twitter sau Instagram, din perioada 7 – 25 mai, ce contine #EatLikeAPro va intra automat in tragere la sorti pentru alegerea castigatorului tricoului. Fundatia Barça va sustine aceasta campanie prin intermediul canalelor sale media.

Hakan Bulgurlu, CEO Beko explica: „Obezitatea infantila este o problema la nivel mondial si suntem incantati ca trei branduri globale – FC Barcelona si doi dintre cei mai mari parteneri – s-au unit pentru a ajuta la rezolvarea acestei provocari. La Beko, ne straduim sa abordam aceasta criza prin utilizarea tehnologiilor inovatoare care usureaza adoptarea unei alimentatii sanatoase. In acelasi timp, impreuna cu partenerii nostri de la FC Barcelona, am reusit ca, in ziua celui mai important eveniment fotbalistic la nivel de cluburi sa dam startul donatiilor catre UNICEF si sa crestem gradul de constientizare a obezitatii infantile".

Victor Aguayo, Chief of UNICEF Global Nutrition Programme, adauga: „Obezitatea infantila afecteaza din ce in ce mai multe familii din tarile mai sarace, in mare parte datorita dietelor care nu ofera copiilor toate substantele nutritive de care au nevoie pentru a creste armonios si sanatos. Salutam sprijinul partenerilor nostri Beko si FC Barcelona, care vor colabora indeaproape cu noi pentru a aduce schimbari pozitive la nivel global pentru copii".

Jordi Cardoner, vicepresedinte al FC Barcelona si al Fundatiei Barça, a declarat: „In toate programele noastre care utilizeaza metodologia FutbolNet, in care sunt implicati 120.000 de copii si tineri din intreaga lume, folosim activitatea fizica si avem ca valoare respectul. In acest caz, vorbim despre respect fata de sine, pentru a reusi astfel sa consolidam obiceiurile sanatoase".

Beko va sprijini programele de nutritie ale UNICEF din America Latina, unde aproximativ 23% dintre copiii de varsta scolara sunt supraponderali sau obezi. Aceasta epidemie afecteaza tot mai mult familiile sarace si copiii acestora, iar UNICEF, cu sprijinul Beko si FC Barcelona, doreste sa schimbe acest lucru. 600.000 de copii vor beneficia de programe de educatie cu privire la importanta unei alimentatii sanatoase acasa si la scoli pentru o crestere si dezvoltare armonioasa.

Larisa Petrini, ambasador local al initiativei "Eat Like a Pro" si Health Coach, si-a incurajat audienta din mediul online sa se alature acestui demers global. „Daca la mijlocul lunii februarie anuntam alaturi de Beko extinderea parteneriatului cu FC Barcelona si suportul nostru de a le oferi parintilor idei de mancaruri sanatoase si savuroase, astazi, suntem fericiti sa fim partenerii celor de la UNICEF intr-o cauza atat de importanta. Prin intermediul #EatLikeAPro, sute de mii de copii din intreaga lume vor primi suportul necesar pentru adoptarea unei alimentatii sanatoase. Ma bucur ca initiativa a avut parte de succes si in Romania si ca am putut si noi sa contribuim”, a declarat Larisa Petrini.

Mai mult in Campanii, CSR, Responsabilitate Sociala


PUBLICITATE: