Lionel Messi spune unde a inceput sa joace fotbal la initiativa "Locuri de Joaca" dezvoltata de Beko si FC Barcelona.
Credit: Beko / PR, Sursa: Image PR
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
adplayers.info
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii sa castige 4 bilete la meci daca le trimit imagini cu Locuri de Joaca. Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in initiativa „Locuri de joaca” alaturi de jucatori ai FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie.
Astfel, unii dintre cei mai renumiti jucatori de fotbal din lume au rememorat momente din copilarie si au povestit despre primele locuri in care au jucat fotbal, in cadrul celor mai noi video Beko, Partenerul Premium al FC Barcelona.
Prin intermediul concursului lansat de Beko pentru fanii FC Barcelona, acestia pot castiga bilete la un meci al echipei lor preferate pe stadionul Camp Nou, din Barcelona, cu transport si cazare incluse. Pentru a se inscrie in concurs, fanii trebuie sa posteze o fotografie a locului unde joaca fotbal pe Instagram sau Twitter, folosind #Place2Play si cu tag @Beko. Concursul se desfasoara pana pe data de 28 iulie 2017, iar castigatorii vor fi anuntati pe data de 7 august.
Gabriela Geana, Marketing Manager Beko, a declarat: “Chiar daca esti un jucator faimos la FC Barcelona sau pur si simplu un om obisnuit, cu totii am inceput sa ne jucam undeva si avem amintiri din acele zile – din parcare, pe strada, pe un teren fara iarba sau pe o suprafata perfecta la o scoala de fotbal. Jocul este important in viata noastra de zi cu zi, dar, asa cum scoate in evidenta si recentul studiu World Play Shortage, copiii si adultii se joaca din ce in ce mai putin. Speram ca rememorarea acelor momente in care ne distram la Locul nostru de Joaca va inspira mai multi oameni sa se joace mai mult.”
Campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului” face parte dintr-o strategie de comunicare complexa in care marca de electrocasnice invita familia la petrecut timp liber la joaca. Studiul World Play Shortage Report realizat de Beko scoate in evidenta cat de important este sa incurajam oamenii sa se joace. Studiul realizat in 22 de tari arata faptul ca majoritatea copiilor au in medie cu 3 ore mai putin timp liber (21 ore) intr-o saptamana, comparativ cu generatia parintilor lor (24 ore) – echivalentul a doua meciuri de fotbal de 90 de minute.
Mai mult decat atat, un procent impresionant de 70% dintre adulti nu mentioneaza jocul printre activitatile preferate de petrecere a timpului liber. Rezultatele complete ale studiului pot fi accesate pe pagina de pe blogul Beko
Unde au jucat campionii?
Atacantul Suárez povesteste despre terenurile de la clubul Urreta FC, primul sau club, care nu erau chiar in cea mai buna conditie, insa isi aminteste cu drag de acele momente si de vremea cand incerca sa isi imite idolii. Messi, cel mai bun marcator din istoria FCB, a inceput sa joace fotbal la clubul Grandoli FC din Argentina, pe terenuri de pamant, pline de pietre. Fundasul Piqué a jucat prima data fotbal la La Masia, la academia Barça, pe care o numeste ‘a doua casa’.
Portarul Ter Stegen vorbeste despre primul sau club, Borussia Mönchengladbach, ca fiind ‘un loc foarte special’ si ii incurajeaza pe tinerii jucatori sa ‘se distreze, sa se bucure de joc si sa lupte pentru victorie’. Rakitic a inceput prima data sa joace fotbal la Möhlin-Riburg in Elvetia, loc pe care il descrie ca fiind ‘foarte important’. Una din amintirile lui cele mai dragi – 18 goluri marcate intr-un joc castigat cu 25-0! Primul teren al jucatorului de origine turca Turan este si ‘un loc foarte important pentru el’ si recunoaste ca ocupa ‘un loc special in inima lui’, mai ales ca acum ii poarta numele - Arda Turan Spor Tesisleri.
Mai mult in Conturi, Campanii