sursa: FCBarcelona/Time2play
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
adplayers. info
Beko a lansat competitia #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului, desfasurata in parteneriat cu FC Barcelona, comunicare prin care le ofera fanilor oportunitatea de a castiga o vizita la stadionul Camp Nou din Barcelona, anunta responsabilii de relatii publice ai marcii.
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
Astfel, cu ocazia competitiei #Time2Play, Beko a creat si un video de promovare filmat folosind tehnica de filmare point-of-view, prin care fanii FC Barcelona ii pot vedea pe jucatorii Barça in timpul unui antrenament, ca si cum ar fi chiar ei pe teren alaturi de Lionel Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué, Arda Turan, Ivan Rakitic si Marc-André ter Stegen.
Potrivit reprezentantilor marcii, in cadrul filmului, Beko, Partener Premium al FC Barcelona, isi poarta fanii in culisele faimosului club pentru a experimenta o sesiune de antrenament cu faimosii jucatori Barça, la Ciutat Esportiva Joan Gamper, sa execute un penalty in fata lui Ter Stegen, sa treaca prin tunelul jucatorilor la stadionul Camp Nou – acolo unde jucatori legendari si-au luat un moment de liniste pentru a-si aduna gandurile inainte de meci – si sa alerge pe gazonul venerat de fani si jucatori deopotriva.
Competitia
‘#Time2Play’ lanseaza o competitie unica si le ofera fanilor oportunitatea de a juca pe vestitul stadion Camp Nou in luna iunie. Pentru a intra in competitie, fanii trebuie doar sa se inregistreze pe https://www.fcbarcelona.com/BekoTime2Play.
Beko va trimite 22 norocosi castigatori la Barcelona unde vor juca un meci pe stadionul Camp Nou, vor avea parte de o sesiune de antrenament cu antrenorii FC Barcelona la Ciutat Esportiva Joan Gamper, un tur exclusiv al stadionului si al muzeului, vor calatori cu autobuzul echipei si vor primi kit-uri FC Barcelona. Zborul, cazarea si mesele sunt asigurate pe toata durata experientei.
Potrivit agentiei, campania ”Partenerul oficial al jocului” e inspirata de stilul de joc abil si ofensiv al clubului FC Barcelona si a preluat din entuziasmul cu care ei joaca fotbal chiar daca domina sau nu meciul; e stilul de joc care intruchipeaza adevaratul spirit al fotbalului. Brandul Beko este alaturi de consumatorii sai si ii ajuta sa faca fata stilului alert de viata oferindu-le mai multa libertate si timp ”de joaca” in fiecare zi, in spiritul FC Barcelona.
Marca internationala de electrocasnice a Arçelik Group, Beko este partener premium al echipei de fotbal FC Barcelona. Aceasta ofera game de produse care includ electrocasnice mari, aparate de aer conditionat si electrocasnice de mici dimensiuni. Beko este marca numarul 1 pe piata de electrocasnice neincorporabile si al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa, dar si brandul cu cea mai rapida crestere pe piata europeana in ultimii sapte ani.
Mai mult despre Image PR,
Mai mult in Conturi, PR,