Bayer Schering Pharma administreaza 4 tablete la Clock Advertising
Vineri, 04 Mai 2007
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

In urma unei licitatii de publicitate recente, Bayer Schering Pharma a ales Clock Advertising ca agentie castigatoare a serviciilor de comunicare pentru patru dintre produsele sale: trei produse pentru contraceptie – marcile Yasmin, Mirena si Logest si un produs nou lansat pe piata - Nebido (tratament cu testosteron).



Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner Clock Advertising, compania s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR.

“Stim ca, in licitatie, au participat minim 4 agentii, dar nu suntem in masura sa oferim numele celorlate agentii competitoare”, a mai spus, pentru AdPlayers, Laura Kungl - Managing Partner Clock Advertising, legat de participarea agentiei la licitatia de publicitate. “Colaboarea contractuala este stabilita pentru un an, incepand din aprilie 2007”.

Executivul agentiei mai sustine ca, pe baza conceptelor creative pe care le-a sugerat in licitatie si pe care compania Bayer Schering Pharma le-a agreat, Clock Advertising, va furniza servicii de creatie, media, productie, PR, PR on-line, BTL.

Potrivit oficialilor Clock Advertising, contul marcheaza castigarea unui pas important in atacarea unei piete specializate cum este cea a medicamentelor si extinderea activitatilor agentiei si in alte categorii.

“Pentru noi este o provocare sa lucram pe aceste branduri”, declara Laura Kungl. „Piata medicamentelor este o piata restrictionata prin legislatie si este nevoie de multa creativitate si responsabilitate pentru conceperea campaniilor de educare si comunicare catre consumatori”.

Potrivit agentiei, conceptele creative propuse de Clock Advertising pentru Yasmin, Mirena si Logest au o componenta educationala importanta, spun autorii. Scopul campaniei, adauga ei,  este acela de educare a femeilor din diverse categorii de varsta in ceea ce priveste contraceptia, alegerea corecta a produsului in functie de necesitati, perspective si asteptari, precum si prezentarea beneficiilor produselor Bayer Schering Pharma.

Agentia spune ca, pentru Nebido, principalul public tinta pentru 2007 este format din medici iar campania va debuta la mijloculul lunii mai prin participarea la un congres important din lumea medicala.

AdPlayersFile

Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, potrivit companiei, Clock Advertising s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR.

Clock Advertising dezvolta campanii si implementeaza concepte creative pentru clienti cum sunt Procter & Gamble, Pepsi Romania, Star Foods, Velpitar, Raiffeisen Bank, Stenyon, Scandia Sibiu. 

Portofoliu Clock Advertising (si servicii)

1. Procter&Gamble Romania (+Bg, Serbia, Bosnia, Rep Moldova): BTL, In Store, Prelucrare Creatie, Productie

2. Pepsi Romania: BTL, Mercantizare Permanenta, In-Store

3. Buyer Schering Pharma: BTL, Media, PR

3. Star Foods: BTL, Media, Road Shows, In-Store

4. Velpitar: In-Store,

5. Reiffeisen Bank: BTL, Divizia Credite

6. Scandia Sibiu: In-Store


PUBLICITATE: