Potrivit reprezentantilor de comunicare, campania se deruleaza in perioada 1 aprilie – 30 iunie si are la baza un mix de medii de comunicare – televiziune, online, presa print, social media si OOH.
„Avand in vedere targetul campaniei si obiectivele sale de business, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si online-ul, asa incat peste 80% din bugetul comunicarii este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
Campania a fost conceputa si implementata de catre Directia Marketing & Comunicare a Bancii Transilvania, in colaborare cu agentia de publicitate Three, agentie care si-a adus contributia pe partea de creatie a campaniei si pentru realizarea spotului tv.
„Campania are la baza un mix de medii si instrumente de comunicare, de la spot tv, redesenarea siteului www.starbt.ro, reclame online si in offline, componenta de social media, decorari ale unitatilor bancii, pana la publicitate outdoor” a mai spus Sergiu Mircea, Directorul de Marketing & Comunicare al Bancii Transilvania.
Potrivit oficialului de marketing, realizarea spotului tv a fost o adevarat aventura, cu aproximativ 20 de ore de filmari in 8 locatii diferite in Bucuresti, dar si 6 personaje care au ca obiectiv san ajute la transmiterea mesajului.
Spotul Banca Transilvania, Master Card Forte aici:
Mai mult in Conturi