Banca Romaneasca a deschis cont de media la Brand Connection
Marti, 08 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Brand Connection a castigat licitatia Banca Romaneasca, anunta reprezentantii agentiei de media parte a grupului Lowe Romania intr-un comunicat remis AdPlayers. Potrivit oficialilor agentiei, prima campanie de comunicare Banca Romaneasca derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet).

„Ne-a fost de mare folos experienta bancara castigata pe parcursul anului 2006, cand am asigurat servicii complete de media pentru un alt jucator bancar important de pe piata romaneasca”, afirma Ileana Tomescu (foto), Managing Director la Brand Connection.

Potrivit companiei, in urma unui pitch, agentia asigura pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying. Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost la Media Direction, agentie de media din grupul BBDO Romania.

Echipa care a lucrat pentru castigarea licitatiei Banca Romaneasca si dedicata in continuare acestui cont este formata din Crina Bibicu - Client Service Director, Ana-Maria Negulescu - Senior Planner, Marius Vlasceanu - Planner si Ruxandra Stan - Buyer.

AdPlayersFile Brand Connection

Brand Connection este membra a grupului Interpublic, holdinguri de marketing si comunicare din format din reprezentante in 20 de tari din intreaga lume. Brand Connection Romania s-a infiintat in anul 2005, iar in prezent are o echipa formata din 12 angajati.

Portofoliul Brand Connection Romania mai include Gallina Blanca, Asiban, Bucharest Distribution Park, The Asd Store Advertising, Ad Work, editura Maxam, Boehringer, Bramac, Eli Lilly, Adesgo, Bayer.


PUBLICITATE: