Banca Romāneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006

Banca Romāneasca ia credit BBDO

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Prima campanie TV pentru Banca Romāneasca – Creditul pentru casa –  este semnata de Graffiti BBDO, dupa cum spun reprezentantii companiei conduse de Catalina Cernica, īntr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro. Campania se deruleaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata  si pentru segmentele presa scrisa, radio  si internet.

Banca Romāneasca ia credit BBDODupa cum spun oficialii companiei "La prima aparitie pe TV, Banca Romaneasca  si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice mai mult decāt avantajele produselor din portofoliul bancii.  Achizitionarea unei case nu reprezinta numai o īmplinire materiala, ci  si o īmplinire profund emotionala. Īntregul confort personal se construieste īn jurul acelui loc care īnseamna cu adevarat “acasa”", afirma reprezentantii companiei.

De-abia astepti sa ajungi acasa

Pornind de la acest mesaj cheie si adresāndu-se unui target tānar, īn ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul :  “De-abia astepti sa ajungi acasa cānd ai casa ta”.

Banca Romāneasca ia credit BBDO

Dupa cum precizeaza agentia, prin aceasta campanie, si prin prima prezenta pe TV, Banca Romāneasca a dorit sa comunice atāt o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cāt si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le īntelege nevoile si raspunde la ele, conchid ei.

Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformāndu-se īntr-o cursa, totul pentru a ajunge cāt mai repede īn noua lui casa si a se bucura de sentimentul de a detine propria “casa”. Personajul este interpretat de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului “Trafic”, premiat la Cannes īn 2004, spun creativii.

Filmarea

Banca Romāneasca ia credit BBDOFilmarea spotului s-a realizat la īnceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avāndu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa “Furia” īn 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta “Hārtia va fi albastra”. Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu. 

Autorii

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director, Liviu Isop – AV Producer, Stefan Chiritescu – Senior Account Planner, Anca Iulia Calin – Account Director, Corina Gavrilita – Media Planner.

De la Banca Romāneasca: au participat Cristina Lepadatu – Marketing Manager  si Dana Constantinescu – Senior Marketing Officer.


PUBLICITATE: