Banca Româneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006

Banca Româneasca ia credit BBDO

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Prima campanie TV pentru Banca Româneasca – Creditul pentru casa –  este semnata de Graffiti BBDO, dupa cum spun reprezentantii companiei conduse de Catalina Cernica, într-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro. Campania se deruleaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata  si pentru segmentele presa scrisa, radio  si internet.

Banca Româneasca ia credit BBDODupa cum spun oficialii companiei "La prima aparitie pe TV, Banca Romaneasca  si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice mai mult decât avantajele produselor din portofoliul bancii.  Achizitionarea unei case nu reprezinta numai o împlinire materiala, ci  si o împlinire profund emotionala. Întregul confort personal se construieste în jurul acelui loc care înseamna cu adevarat “acasa”", afirma reprezentantii companiei.

De-abia astepti sa ajungi acasa

Pornind de la acest mesaj cheie si adresându-se unui target tânar, în ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul :  “De-abia astepti sa ajungi acasa când ai casa ta”.

Banca Româneasca ia credit BBDO

Dupa cum precizeaza agentia, prin aceasta campanie, si prin prima prezenta pe TV, Banca Româneasca a dorit sa comunice atât o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cât si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le întelege nevoile si raspunde la ele, conchid ei.

Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformându-se într-o cursa, totul pentru a ajunge cât mai repede în noua lui casa si a se bucura de sentimentul de a detine propria “casa”. Personajul este interpretat de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului “Trafic”, premiat la Cannes în 2004, spun creativii.

Filmarea

Banca Româneasca ia credit BBDOFilmarea spotului s-a realizat la începutul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avându-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa “Furia” în 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta “Hârtia va fi albastra”. Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu. 

Autorii

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director, Liviu Isop – AV Producer, Stefan Chiritescu – Senior Account Planner, Anca Iulia Calin – Account Director, Corina Gavrilita – Media Planner.

De la Banca Româneasca: au participat Cristina Lepadatu – Marketing Manager  si Dana Constantinescu – Senior Marketing Officer.


PUBLICITATE: