Baloanele cu Delfini, Fluturi si Pantere inaltate in aer in urma cu cateva zile vor lansa noul portofoliu de abonamente de la Orange. AdPlayers dezvaluia in urma cu doua zile ca baloanele din Parcul Herastrau si Parcul Copiilor au legatura cu o campanie de teasing a operatorului de telefonie mobila.
Grupate sub simbolurile Delfin, Pantera si Fluture, potrivit responsaibililor de comunicare ai operatorului, lansarea noului portofoliu de abonamente Orange este sustinuta de o campanie integrata de comunicare a ofertei.
Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing si continua cu executii pentru promovarea noilor abonamente la TV, in presa scrisa, online, outdoor si in magazinele Orange. Titlul campaniei, “ce forma au dorintele tale?”, subliniaza ideea ca noile abonamente raspund mai bine dorintelor clientilor Orange.
Campania TV pentru Orange Romania este adaptata de agentia Publicis dupa o campanie realizata de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV, filmat in Buenos Aires, surprinde multimea de baloane care invadeaza orasul si care reprezinta noile abonamente Orange sub forma celor trei simboluri: Delfin, Pantera si Fluture. Post-productia a fost realizata in Romania si a vizat in special integrarea in spot a Fluturelui, un simbol specific ofertei locale.
In cadrul campaniei de teasing, cu doua zile inainte de lansarea noilor abonamente, trecatorii din Parcul Herastrau si din Parcul Copiilor au avut ocazia sa urce in baloane cu aer cald, imprimate cu cele trei simboluri, si sa vada orasul de la inaltime. In acelasi timp, figurine gonflabile, inalte de 7 metri, in forma de Delfin, Pantera si Fluture, au putut fi vazute de trecatori in mai multe locuri publice din Bucuresti: Parcul Tineretului, Piata Victoriei, Piata Unirii, Academia Militara, Piata Delfin si Piata Sudului.