Badcat Group "agatza pe fatza" Hollywood Multiplex
Vineri, 24 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Cinematograful Hollywood Multiplex deschide sezonul de agatzat prin campania “Agatza pe Fatza”, semnata de badcat_group, sub care sunt reunite activitatile agentiilor Badcat, Demosthenes Digital Branding, Symbol PR si EQ Media. 

 

Potrivit rsponsabililor de comunicare Badcat Group, conceptul “Agatza pe Fatza”a fost dezvoltat in jurul “tricoului de agatzat”, oferit de Hollywood Multiplex elevilor si studentilor care fac dovada vizionarii a trei filme. La cea de-a patra vizionare, perechea celui care poarta “tricoul de agatzat” intra gratis.

 

Intreaga campanie a vizat sustinerea promotiei desfasurate in cinematograful Hollywood Multiplex si transformarea acesteia intr-o actiune integrata si complexa care sa depaseasca statutul unei simple promotii.

 

Demarata in camine, facultati si licee, campania a fost sustinuta prin materiale precum door hangere cu mesajul “Am fost la milm si acum ma mut. Nu deranja”, stickere concepute pentru panourile cosurilor de baschet si balustrade, cu mesajul “Nu te mai agatza pe de mine. Agatza pe cineva si mergeti la film”, semne de carte, flyere, postere si calendare in care au fost marcate “zilele de agatzat”.


PUBLICITATE: