Babel Communications aloca 100 000 EUR pentru Zilele Misiunea Casa in orasul tau
Vineri, 04 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Agentia Babel Communications a definitivat “Zilele Misiunea Casa in orasul tau” - un instrument de BTL destinat pietei constructiilor din Romania pentru care va aloca, de-a lungul anului, un buget de 100 000 de euro. Proiectul agentiei conduse de Calin Diaconu are doua componente de adresabilitate:  una pe zona B2B si alta pe retail.

 

Prima faza a proiectului va avea loc la Cluj in perioada 3-6 aprilie. Pentru componenta B2B a fost realizat un parteneriat cu Universitatea Tehnica din Cluj-Facultatea de Constructii, prin care se vor aduna la aceeasi masa, in cadrul unei intalniri specializate, studenti, companii locale de constructii, antreprenori, ingineri si arhitecti. Pentru sectiunea de retail va fi organizat un show la Iulius Mall, unde vor participa toti cei care sunt interesati sau pasionati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.

 

Potrivit companiei, conceptele creative pentru cele doua componente ale proiectului sunt patentate Babel Communications – “Lider Construct” pentru B2B si “O joaca pentru oameni mari” – retail. Companiile care vor folosi la Cluj noua platforma de BTL vor fi Henkel, Dacia Renault (cu Logan Pick-Up), Bosch si Schneider Electric.

 

“Am gandit proiectul pe doua linii de target pentru ca firmele care sunt in piata constructiilor sa poata accesa mai multe categorii de public printr-o actiune coerenta de comunicare, adresata pe de o parte mediului specializat, iar pe de alta parte persoanelor “de acasa” care intra ocazional in contact cu zona de constructii si amenajari”, afimra  Mihaela Cirstea, Directorul de Evenimente al Babel Communications.

 

Formatul de eveniment de la Cluj va fi implementat si in alte orase mari din tara in care se inregistreaza o dezvoltare masiva a constructiilor.


PUBLICITATE: