BREXIT? „Divort” cu umor pentru britanicii care nu s-au decis.
sursa: lbbonline.com
adplayers. Iulian Toma
Intr-un spot de „divort” cu umor, Big Red Button (productie) si Futerra Agency (creatie) si-au unit fortele pentru a livra in cadrul campaniei „We are Europe” un puternic mesaj pentru britanicii care inca nu s-au decis daca vor sa ramana ori sa plece din Uniunea Europeana.
Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra si "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman pe dinafara. Productia nu mai are nevoie de niciun comentariu. Poate doar de cum va fi interpretata „cheia” de acces in casa fiecarui britanic.
In cadrul unui referendum planificat pentru 23 iunie, britanicii sunt chemati la urne pentru a alege daca vor ramane sau vor sa plece din Uniunea Europeana. Cu sustinatori atat pro cat si contra, campaniile din ambele tabere au fost stopate dupa ce o deputata britanica anti-Brexit, laburista Jo Cox, a fost injunghiata joia trecuta, in timp ce facea campanie pentru ramanerea Marii Britanii in UE.
Spot "Divort"
ADVERTISER
BRAND: We Are Europe
CREATIVE AGENCY
TV PRODUCER: AAlessandra D'Avanzo
CREATIVE DIRECTOR: Ben Akers
CREATIVE AGENCY: Futerra
MUSIC AND SOUND
AUDIO POST PRODUCTION: Wave Studios
OFFLINE
EDIT COMPANY: The Playroom
EDITOR: Nick Alix
POST PRODUCTION / VFX
POST PRODUCTION HOUSE: The Mill
PRODUCTION COMPANY
DOP: Ole Birkeland
PRODUCTION MANAGER: Alex Paterakis
PRODUCER: Anthony Le Breton
MANAGING DIRECTOR: Shawn Lacy
EXECUTIVE PRODUCER: Orlando Wood
DIRECTOR: Big Red Button
Mai mult in Conturi