BRD incheie mariajul cu McCann Erickson si se intoarce la ADDV Euro Rscg
Vineri, 08 Februarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

BRD incheie colaborarea cu McCann Erickson, potrivit unor surse din piata. Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare BRD au confirmat despartirea de McCann Erickson la sfarsitul lunii ianuarie, dar au evitat sa comenteze motivele acesteia, subliniind ca aceasta a fost una de comun acord cu agentia de publicitate. 

Conform reprezentantilor de comunicare BRD, atat contul de creatie cat si cel de strategie se vor intoarce la ADDV, agentia de publicitate cu care banca lucra inainte de licitatia desfasurata in vara anului trecut.

 

Incheierea colaborarii are loc dupa sase luni de la anuntarea castigatorilor licitatiei de creatie si strategie BRD de catre McCann Erickson. Agentia castiga serviciile de creatie in urma unei licitatii la care mai participase Graffiti BBDO, McCann Erickson si ADDV Euro Rscg. 

Inainte de licitatie, creatia si strategia bancii erau la ADDV Euro Rscg, agentie de publicitate care administrase contul de comunicare in cepand cu 2004. Serviciile de planificare si cumparare de media sunt in portofoliul Zenith Media.

 

Pana la ora publicarii materialului, oficialii de comunicare McCann Erickson nu au putut fi contactati. Bogdan Enoiu afirma insa recent, la un eveniment, ca vrea o banca in portofoliul agentiei de publicitate.


PUBLICITATE: