(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Agentia de publicitate Propaganda a fost aleasa pentru a asigura serviciile de creatie si BTL in Campania Aniversara de 10 ani de la privatizarea BRD, proces de privatizare in urma caruia Société Générale a preluat pachetul majoritar de actiuni al bancii.
Potrivit unor surse apropiate comunicarii BRD, Propaganda a fost aleasa in urma unui proces de selectie de proiect, agentia ADDV avand in continuare in portofoliu contul de strategie si creatie corporate al bancii. Contul de media este derulat in continuare de agentia Zenith Media.
Campania aniversara a inceput pe 25 martie avandu-i in centru pe campionii Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. Ea se desfasoara in perioada martie – decembrie 2009 si cuprinde o serie de actiuni declinate pe TV, print, OOH, radio, internet, BTL.
“Am incercat sa adoptam o alta strategie, am vrut o altfel de campanie; o campanie ”subtila” pentru a marca cei 10 ani de la privatizarea BRD – Groupe Société Générale”, spune Bianca Dordea - Brand and Communication Director, BRD. „Am reusit sa producem o campanie fara artificii, simpla, emotionala, aproape de oameni, pentru ca dorim sa aratam ca in spatele uneia dintre cele mai importante banci din Romania stau, la fel ca si in spatele campionilor nostri, oameni obisnuiti”.
Potrivit reprezentantilor bancii, BRD- Groupe Société Générale a realizat in 2008 un profit net de 1,36 miliarde lei (370 milioane EUR), in crestere cu 46% fata de rezultatul raportat in 2007. Venitul net bancar a fost de 3,19 miliarde lei (869 milioane euro), cu 27% mai mare decat in 2007, iar profitul brut din exploatare s-a ridicat la 1,84 miliarde lei (500 de milioane euro), in crestere cu 31%.