Credit: BMW Romania / Stefanini Infinit (Infinit Agency)
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
AdPlayers. info
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie "My BMW Service". Stefanini Infinit impreuna cu echipa BMW Romania au inceput recent o colaborare in zona de strategie, creatie digital centric iar, in prima faza si-au focusat eforturile pe lansarea noii campanii “My BMW Service”.
Potrivit autorilor, campania isi doreste sa atraga cat mai multi utilizatori din randul clientilor BMW si face parte din serviciile digitale pe care BMW le dezvolta pentru a fi cat mai aproape de clienti.
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
"Usurinta vietii” vine ca un serviciu pe care il setezi si uiti de el, care foloseste tehnologia pentru ca, clientii BMW sa poata profita din plin de automobilul lor si tot ce le rezerva viata.
"BMW pune placerea de a conduce in centrul a tot ceea ce face iar acest lucru trebuie sa se regaseasca si in ceea ce facem in zona de creatie si cu precadere in zona digitala, mai ales in aceste vremuri.” Spune Andra Batu - Business Development & Marketing Manager - BMW Romania.
,,Stefanini Infinit a inteles cum sa surprinda creativ foarte bine aceste insight-uri iar experienta lor digitala si in lucrul cu tehnologia a ajutat foarte mult intelegerea produselor noastre cat si a serviciilor "My BMW Service". Multumim mult agentiei pentru aceste lucruri, mai ales ca la acest moment deja campania supra livreaza din toate punctele de vedere, de la indicatori de media pana la download-uri de aplicatie" adauga oficialul de marketing si dezvoltare BMW Romania.
Potrivit autorilor, campania ilustreaza si promoveaza feature-urile aplicatiei printr-o serie de materiale digitale semnate Stefanini Infinit. Pentru a amplifica conceptul, agentia Stefanini Infinit a creat materiale digitale, postari de social media si un nou landing page.
"Stefanini Infinit are o vasta experienta dovedita in zona de automotive oferind de peste 12 ani servicii in acest domeniu brandurilor de top, de la strategie, creatie, media buying & planning pana la zona de transformare digitala si produse, iar inceperea colaborarii cu brandul BMW va beneficia din plin de aceasta experienta” spune Alex Cernatescu - CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy - Stefanini Infinit
,, Ne bucuram sa incepem colaborarea cu BMW cu strategia si creatia pe o astfel de campanie, mai ales ca este o campanie despre "augmentarea digitala" a produsului cum ii spunem noi si este una dintre directiile in care credem foarte mult ca va merge piata auto ca si directie CX si User Centric. Multumim BMW pentru increderea in noi." a adaugat Cernatescu.
“Desi vremurile s-au schimbat, masina a ramas o extensie a vietii noastre, un element de siguranta dar si mai mult ca niciodata, o evadare spre locuri noi. Provocarea BMW a venit sub forma unui brief de comunicare a serviciilor premium after sale catre un target mai larg de client. “ spune Ruxandra Matache - Group Creative Director - Stefanini Infinit.
,,My BMW Service reprezinta un serviciu eficient si tehnologic avansat de a fi mereu informat cu privire la starea masinii tale. Pentru ca o campanie despre beneficiile principale tehnice ale produselor ar fi fost sterila si pentru ca nu exista indoieli asupra calitatii serviciilor BMW, am abordat comunicarea din perspectiva emotionala mergand mai mult pe beneficiile secundare ale acestor servicii. Cand ai acces complet la calitatea si transparenta serviciilor atunci esti liber in orice moment sa te conectezi cu adevarat la viata. “Conecteaza-te cu masina ta. Conecteaza-te cu viata ta” este un statement puternic pentru campania de after sale, dar si o ideologie care comunica valorile globale ale BMW - placerea de a conduce, deschidere, claritate si emotie.” conchide directoarea de creatie de la Stefanini Infinit.
Echipele care au dezvoltat campania
BMW Romania:
Andra Batu - Business Development & Marketing Manager
Echipa Infinit Agency (Stefanini Infinit):
Creative:
Matei Curtasu - Global Creative Director
Ruxandra Matache - Group Creative Director
Florin Ciobanu - Digital Creative Director
Simina Florea - Senior Copywriter
Cristina Moise - Senior Social Media Manager
Client service:
Dragos Andreiasu - Account Manager
Iris Gologan – Global Head of Data Science & Analytics
Claudiu Catana – Global Head of Media Operation
Mai mult in Campanii, Digital, Interactive,