BCR a premiat promotia Mastercard cu BT Events (The Group), contul fiind in prezent la Tempo si Mediaedge:cia
Miercuri, 04 Martie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Banca Comerciala Romana (BCR) impreuna cu Mastercard a acordat miercuri 4 martie, marele premiu al unei campanii promotionale care a avut ca obiectiv sa impulsioneze utilizarea cardurilor de credit Mastercard.

Daniel Pana (foto, dreapta), Director Executiv, Directia de Marketing BCR, a afirmat pentru AdPlayers ca banca lucreaza cu agentiile de retea ale grupului Erste, din care face parte BCR, in prezent agentia de publicitate Tempo Advertising, iar pentru serviciile de media – Mediaedge:cia, logistica evenimentului de premiere a campaniei promotionale Mastercard fiind asigurata de BT Events (The Group).

Promotia a vizat utilizatorii de carduri de credit BCR emise sub sigla MasterCard, si s-a desfasurat in perioada 1 noiembrie - 31 decembrie 2008. Castigatoarea marelui premiu al promotiei, un autoturism Volkswagen Golf Treadline 1.4, in valoare de 13.000 euro, este Ana Maria Gheorghe (foto, stanga), nimeni alta decat prezentatoarea rubricii Meteo a postului Acasa TV. MasterCard a acordat, in total, premii in valoare de 15.000 euro, constand intr-un Volkswagen Golf Trendline si  10 iPOD-uri.

Potrivit reprezentantilor sai, BCR a depasit nivelul de 2.500.000 de carduri active, fiind lider de piata cu o cota de aproximativ 19%. 

PUBLICITATE: