(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat noul logo al bancii, care adopta elemente de indentitate vizuala a grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, au anuntat ieri oficialii de comunicare ai bancii.
Potrivit sursei, cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
“Este mult mai mult decat o schimbare de litere si culori”, a declarat Nicolae Danila, Presedinte executiv al BCR. „Avem un nou logo, mai puternic, pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun. Am dorit ca mai intai sa transformam intregul sistem de functionare in ansamblul sau, astfel incat clientii sa simta imbunatatirile la nivelul produselor si serviciilor, precum si atentia sporita, la standarde europene, cu care sunt tratati”.
Conform reprezentantilor BCR, lansarea noului logo nu inseamna stergerea istoriei bancii, a traditiei bogate pe care o are, a rezonantei si notorietatii numelui, motiv care a dus la pastrarea numelui: Banca Comerciala Romana, un activ de mare valoare, potrivit oficialilor bancii.
Noua campanie de imagine pentru BCR ce insoteste lansarea noului logo a demarat si ea din 3 septembrie. Conform autorilor comunicarii, mesajul – „Gandim la fel” – subliniaza dorinta bancii de a veni in intampinarea cerintelor clientilor sai si de a armoniza scopurile comune ambelor parti. Comunicarea se va face prin intermediul spoturilor TV, si prin materiale tiparite si machete de presa. Noua campanie de imagine este insotita si de lansarea unor pachete de servicii.