BCR Asigurari, la Media Investment (The Group)
Joi, 13 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Companie de media membra The Group, Media Investment aduce o „casa in flacari” in Piata Unirii din Bucuresti pentru a promova Asigurarea Complexa de Locuinta oferita de BCR Asigurari, anunta o informare a agentiei.

 

Proiectul special face parte dintr-o campanie care se va derula pana la inceputul lunii mai, si care va fi promovata printr-un spot tv, machete in presa, si care va avea componente de promovare pe internet, precum si elemente clasice de outdoor.

 

“Pe o piata media tot mai aglomerata de mesaje si de suporturi, trebuie sa gasim moduri inedite de a ajunge la consumatori si de a ramane in mintea acestora. O casuta de chibrituri in flacari este un astfel de mijloc”, a declarat Dan Balotescu, Managing Partner la Media Investment.

 

Proiectul special simuleaza un incendiu la acoperisul unei case din chibrituri realizata la scara marita, si face parte dintr-o campanie mai ampla derulata de BCR Asigurari prin agentia Media Investment. Potrivit companiei de media, senzatia de casa in flacari este data de un simulator de foc de dimensiuni mari si de grinzile din lemn masiv, arse partial, care formeaza acoperisul.

 

„A fost un proiect foarte placut pentru noi si agentie, dat fiind ca toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR Asigurari.

 

 


PUBLICITATE: