DigiMobil, "Belgravistan" - Pensionarii
Agentie de publicitate: Papaya Advertising
adplayers. Iulian Toma
Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat in sacii de impresii de pe Internet sute de mii de accesari, la trei saptamani de la lansare.
Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya Advertising, care a semnat creatia si media campaniei de publicitate, nu a comentat valoarea investitiei facute de RCS-RDS in cea mai recenta campanie Digi Mobil “Belgravistan”, insa a vorbit despre impactul acesteia:
“Suntem fericiti ca am reusit, intr-un timp foarte scurt, sa dezvoltam pe mai multe medii o campanie cu un succes real la public si care a relansat, practic, al patrulea operator de telefonie mobila in Romania” a declarat Robert Tiderle, pentru adplayers.
Daca pana la incheierea planului de media datele privind masuratorile de impact ale campaniei se lasa asteptate, datele de pe Internet sunt “live”. Potrivit reprezentantilor de comunicare ai campaniei, numai in prima saptamana site-ul campaniei “Belgravistan” a avut 50.000 de vizitatori unici (mai exact 49,354).
La trei saptamani de la startul campaniei, monitorizarea care a urmarit cele trei spoturi Digi Mobil “Belgravistan” a ajuns la peste 380.000 de vizualizari pe Youtube si peste 50.000 pe site-ul campaniei.
Mai mult in Conturi