Au semnat fara dureri in gat cu Tantum Verde. Angelini se ia cu tablete Infinit Solutions Agency
Luni, 27 Martie 2017



sursa foto: Youtube

adplayers. info 

5 campanii de digital si peste 25 de milioane de unici. Angelini Pharmaceuticals continua pentru al treilea an cu Infinit Solutions Agency, dupa ce agentia fondata de Alex Cernatescu si Andrei Cernatescu a batut palma pentru prima data in 2015 pe Tantum Verde.

„Alaturi de Infinit Solutions Agency am reusit sa cream, dezvoltam si implementam campanii de succes, creative si originale si, mai ales, focusate pe rezultate masurabile. Cred ca intelegerea foarte buna a traseului consumatorului in mediul digital de catre echipa noastra comuna, a asezat o baza solida si de incredere pe care sa putem construi sanatos pe termen lung”, a motivat continuarea colaborarii Laura Zavoianu – Senior Brand Manager OTC Angelini Pharmaceuticals.

Cea mai recenta campanie Angelini, cu strategie si implementare semnata de Infinit Solutions Agency, a avut loc in perioada decembrie 2016 – februarie 2017 si a folosit un mix strategic de canale online prin care au fost promovate doua produse premium de sub umbrela Tantum Verde: Tantum Verde Pastile si Tantum Verde Forte Spray pentru adulti.

Peste obiective cu 200%

Potrivit reprezentantilor de comunicare, campania a reusit sa livreze rezultate ce au depasit cu mult asteptarile, iar prin mix-ul de canale utilizate s-a comunicat pentru aproximativ 5 milioane de romani, in mai putin de doua luni, dintre care peste un milion doar pe Youtube.

Conform autorilor, campania Infinit Solutions pentru Angelini a reusit sa depaseasca numarul de impact estimat initial cu 200%, performanta fiind atinsa, adauga reprezentantii de relatii publice, atat datorita materialelor de comunicare creativa cat si strategiei de media planning & buying.

„In campaniile derulate ne-a ajutat foarte mult deschiderea clientului catre un mix intre formate traditionale, dar si formate speciale. Astfel am putut sa comunicam cu succes atat catre targetul matur al brandului, dar am putut sa declinam mesajul si catre consumatorul tanar, dinamic in mediile lui specifice de comunicare digitala”, spune Ioana Ploesteanu, Digital Advertising Specialist Infinit.

„Am pus accent pe strategie, am cantarit cu mare atentie fiecare decizie si am optimizat constant. Astfel am reusit, prin campaniile desfasurate in paralel pentru cele doua produse, sa aducem 50 de mii de unici pe site-ul www.tantumverde.ro chiar din prima luna”, adauga Ioana Ploesteanu.

e-learning pentru vanzari.

Infinit a mai realizat pentru Angelini Pharmaceuticals si o platforma moderna de „e-learning” si comunicare pentru echipa de vanzari, pornind de la strategie, creatie si web design, pana la implementarea completa. Ca platforma de instruire interactiva, pe langa cursurile on-line si testele pe care utilizatorii le pot accesa, beneficiarii platformei au la dispozitie si o zona de „Forum” in care pot adresa intrebari si pot comunica liber.

„Rezultatele frumoase apar atunci cand crezi in produs si ai sustinerea necesara pentru a-l pune in valoare. Colaborarea cu Angelini Pharmaceuticals este un real succes pentru ca fortele noastre s-au unit intr-o echipa puternica si orientata catre rezultate” spune si Oana Dinca, Account Manager Infinit.

„Astfel reusim sa punem accent pe performanta si sa optimizam bazandu-ne pe o comunicare inovativa, creativa si de impact. Brandurile aflate sub umbrela Angelini Pharmaceuticalsau deja un nume rezonant in piata, drept pentru care fiecare campanie este de fapt o provocare de a ne autodepasi.”

Mai mult despre Infinit Solutions Agency

Mai mult in Licitatii, Interactive, Digital, Studiu de caz


PUBLICITATE: