(Adplayers, Iulian Toma) Cu afaceri totale de peste 1 milion de euro pe an, Euroexpo revine cu o parte din targurile si expozitiile sale la Romexpo, dupa o perioada in care toate evenimentele dezvoltate au avut loc la Romaero Baneasa.
„Reluarea din toamna acestui an a colaborarii a fost posibila pentru ca, alaturi de partenerii de la Romexpo am putut pastra pentru clientii nostri aceleasi taxe de participare" a declarat pentru adplayers Daniela Tarsay, director executiv la Euroexpo.
"Suntem covinsi ca reluarea organizarii evenimentelor la Romexpo va aduce un plus de expunere si o crestere a numarului de participanti la targurile organizate de noi”, a mai adaugat oficialul.
Miscarea expozitiilor Euroexpo include pentru inceput editia Digital Print & Sign din aceasta toamna, eveniment programat sa aiba loc in paralel cu targul de promotionale Gifts Show, in perioada 19 – 22 septembrie 2012.
La Digital Print & Sign (www.printsign.ro) sunt asteptate companii producatoare si distribuitoare de: echipamente, consumabile si materiale pentru imprimare, software, dar si furnizori de servicii pentru grafica, tipar digital si semnalistica. Gifts Show, singurul eveniment dedicat pietei de obiecte promotionale din Romania, se adreseaza specialistilor in comunicare si marketing.
Cu o suprafata de peste 100 000 metri patrati, centrul expozitional Romexpo este locul de desfasurare a peste o suta de evenimente organizate atat de Romexpo SA cat si de partenerii sai.
Despre Euroexpo
Mai mult in Targuri si Expozitii.